Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلسبا بیان اینکه تیم اقتصادی دولت یازدهم نیاز به تغییرات اساسی دارد، گفت: مردم و به‌ویژه جوانان امیدوارند که با ایجاد تغییرات، مشکلات دولت یازدهم ترمیم و در آینده تکرار نشود.

اسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت درباره اعضای احتمالی کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت: انتخاب وزرای کابینه دولت دوازدهم بستگی به نوع سیاستی که حجت‌الاسلام حسن روحانی پیش رو گرفته است، دارد ولی به‌طور کل مردم و به‌ویژه جوانان امیدوارند که با ایجاد تغییرات، مشکلات دولت یازدهم ترمیم شود و در آینده تکرار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: روحانی می‌بایست با توجه به تجربه 4سال اخیر خود از نیروهای کارآمد، توانمند و با تجربه در تشکیل کابینه دولت دوازدهم استفاده کند که توانایی حل مشکلات فعلی کشور را داشته باشند تا بتواند در پایان دولت دوازدهم کارنامه قابل قبولی را به مردم ارائه دهند.

عضو هیئت رئیسه مجلسبا بیان اینکه تیم اقتصادی دولت نیاز به تغییرات اساسی دارد افزود: مسائل اقتصادی از جمله مهم‌ترین مسائل کشور محسوب می‌شود زیرا 24 میلیون نفر با امید به بهبود وضعیت معیشت، تولید، اشتغال، رکود، حل مشکلات اقتصادی به حجت‌الاسلام حسن روحانی رای داده‌اند.

عباسی با اشاره به ائتلاف و تبادل‌نظرروحانی با مجلس گفت: هنوز درمورد وزرای احتمالی با مجلس رایزنی انجام نشدهولی کمیته‌هایی در فراکسیون‌های مختلف تشکیل شدهو احتمالاً در آینده نزدیک یک تبادل‌نظر و یا ائتلافی بین دولت، روحانی و نمایندگان مجلس انجام می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلسدرباره هدف از ائتلاف رئیس‌جمهور دولت دوازدهم با مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: هدف از این ائتلاف استفاده از تمام ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی است تا کابینه دولت دوازدهم یا یک رای منطقی و قاطع و با قدرت و قوت، کار خود را شروع کند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلسبا اشاره به سومین دور از انتخابات ریاست مجمع نمایندگان استان گیلان اظهار داشت: برمبنای قراری که بین نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی گذاشته شده هر 6 ماه یک نفر به‌عنوان رئیس مجمع نمایندگان گیلان انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه به‌دلیل انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا دوران ریاست وی در مجمع نمایندگان بیش از6 ماه بود گفت: با توجه به مسئولیتی که در هیئت رئیسه مجلسدارم تلاش می‌کنم محمدحسین قربانی به‌عنوان سومین رئیس مجمع نمایندگان استان با قدرت بیشتری به امورات بپردازد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلستصریح کرد: هدف از تعامل، انسجام و وحدتی که بین نمایندگان استان گیلان در سطح استانی و ملی از ابتدای شروع به کار مجلس شورای اسلامی وجود دارد ایجاد توسعه و پیشرفت استان گیلان و ایران است.

انتهای پیام/

R7877/P41362/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان

حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.   او در بخشی از اظهارات خود  از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند. موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست. اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.   منبع: انتخاب tags # حسن روحانی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد