Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ>موسیقی - بیانسه خواننده سرشناس آمریکایی یکی از دوقلوهایش را «رومی» و دیگری را «سر» نام گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیانسه در اینستاگرام اعلام کرد که نام دوقلوهایش را «سر» و «رومی» گذاشته است. با شنیدن نام رومی بی اختیار جلال الدین محمد بلخی شاعر پرآوازه به ذهن می‌رسد که در دنیا به رومی معروف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آیا بیانسه به دلیل علاقه به این شاعر پارسی‌گو نام فرزندش را رومی گذاشته است؟

بیانسه و همسرش جی‌‌ زی تا کنون به غیر از نام جزئیات بیشتری درباره دوقلوی تازه به دنیا آمده منتشر نکرده‌اند اما مادر بیانسه در این باره نوشته است: «سلام «سر کارتر» و «رومی کارتر». چه نعمتی، یک دختر و پسر» نام واقعی جی زی، شان کارتر است.

با اینکه در بسیاری منابع از شهرت مولانا در غرب به عنوان ریشه نام فرزند بیانسه یاد شده است اما بد نیست بدانیم که رومی در ژاپن نیز نام محبوبی برای دختران است.

در این میان شاید نام دیگر فرزند آن‌ها کمی عجیب به نظر برسد. «سر» عنوانی احترام‌آمیز برای آقایان است و انتخاب آن به عنوان نام فرزند معمول نیست اما در میان چهره‌های مشهور دنیای سرگرمی امر بی‌سابقه‌ای نیست.

منبع: بی‌بی‌سی

58241

کلید واژه‌ها : موسیقی - موسیقی پاپ -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی در چند هفته اخیر بار دیگر به دوران اوجش در بارسلونا برگشته و به یکی از بهترین گلزنان این تیم تبدیل شده و توانسته نقش مهمی را در پیروزی‌هایی که این تیم در این هفته‌ها به دست آورده است ایفا کند.

با این حال مشکلات مالی این باشگاه باعث شده است که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از بارسا در پایان فصل به گوش برسد چون این بازیکن یکی از ستاره‌هایی است که در حال حاضر بیشترین دستمزد را از این باشگاه دریافت می‌کند و شاید آنها چاره دیگری جز قطع همکاری با او نداشته باشند.

روزنامه انگلیسی سان خبر داده است که مدیران بارسا در حال بررسی شرایط نونیز هستند تا در صورتی‌که لواندوفسکی مجبور به ترک این تیم در پایان فصل شد، بتوانند پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن این بازیکن به لیورپول ارائه دهند.

دستمزد لواندوفسکی در فصل آینده در حدود ۳۰ میلیون یورو خواهد بود که ۱۵ درصد از محدودیت پرداخت دستمزد کلیه باشگاه بارسلونا به حساب می‌آید و همین موضوع شرایط را برای ادامه همکاری با او بسیار دشوار کرده و احتمال جدایی‌اش را با توجه به پیشنهادهای خوبی که از عربستان دریافت کرده بیشتر کرده است.

دیگر خبرها

  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌ها
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه
  • کشف کمیاب‌ترین «رنگ» دنیای باستان در یک حمام رومی؛ رنگی گران‌تر از طلا (+عکس)
  • جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی
  • پدیده جدید تیک تاک؛ زن عجیبی که ۱۰ فرزند از هشت مرد مختلف دارد!
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • (ویدئو) خواننده‌های مورد علاقه استاد شجریان؛ از سلن دیون تا پاواروتی
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال