Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دانش هاشمی پور روز دوشنبه در نشست شورای پشتیبانی سواد آموزی استان افزود: از این تعداد، 63 هزار و 823 نفر در مناطق شهری و 121 هزار و 264 نفر در مناطق روستایی ساکن هستند.
وی بیان داشت: این تعداد شامل 72 هزار و 416 نفر مرد و 113 هزار و 370 نفر زن است.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارکرد: در سال گذشته ، تعداد 9 هزار و 779 نفر از جمعیت بی سواد استان تحت پوشش نهضت سوادآموزی قرار گرفتند که این تعداد شامل پنج هزار و 159 نفر در دوره سوادآموزی، سه هزار و 90 نفر دوره انتقال و یکهزار و 530 نفر در دوره تحکیم می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی پور با اشاره به تصویب ایجاد مراکز یادگیری در کشور گفت: تاکنون 11 مرکز یادگیری محلی با هدف انجام فعالیت‌ های سوادآموزی در استان ایجاد شده است.
وی تاکید کرد:آموزش و پرورش برنامه جامع ریشه کنی بی سوادی را با همه ظرفیت ها دنبال می کند اما برای رسیدن به هدف نهایی که محو بی سوادی است مشارکت همه سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌ها در شناسایی بی‌سوادان و همکاری با این نهاد بسیار مهم است.
طرح ریشه کنی بی سوادی در هرمزگان از سال 90 آغاز شده است.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرحمان هاشمی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه و مجروح شدن یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان کوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کوار افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافل‌گیرکننده متهم را دستگیر و یک قبضه اسلحه کلاشنیکف نیز از وی کشف کردند.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه علت تیراندازی را اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 6090364

دیگر خبرها

  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • (ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا
  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی