Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@22:37:39 GMT

گزینه هایی که منتظر تایید برانکو هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۵۷۹۷۲

گزینه هایی که منتظر تایید برانکو هستند

سرمربی تیم امید پرسپولیس درباره اینکه شرایط تیمش پس از حضور تعدادی از بازیکنان به تیم اصلی چگونه خواهد شد، گفت: «ما در ابتدا برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای استفاده از حسینی، حسین‌پور و اسدی داشتیم اما وقتی آنها به سرعت توانستند نظر آقای برانکو را جلب کنند، بلافاصله به فکر افتادیم تا وابستگی تیم را نسبت به آنها کم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکی نیست با توجه به سطح فنی این نفرات، وقتی که حضور داشته باشند، کیفیت بالایی را ارائه می‌کنند ولی ترتیبی داده‌ایم که بدون آنها نیز دچار مشکل نباشیم و در پست آنها نفرات خوبی در اختیار داریم.»

مدافع سابق پرسپولیس درباره معرفی بازیکن به تیم بزرگسال می‌گوید: «آنها باید بتوانند آقای ایوانکوویچ را متقاعد کنند که در سطح بازی در پرسپولیس هستند و به نظر من آنها می‌توانند. شما گاهی یکسری پدیده را انتخاب می‌کنید که تکنیک خوبی دارند ولی با بسیاری مسائل فوتبال مثل ساختار و سیستم بازی و کارهای گروهی غریبه هستند و مربیان را کلافه می‌کنند اما این نفرات اینطور نیستند و می‌توانند ویژگی‌های بالای خود را نشان بدهند.»

عبدا... نژاد درباره اینکه آیا تعداد بازیکنانش در تیم اصلی به عدد 6 خواهد رسید، اضافه کرد: «دو، سه کاندیدای خوب داریم که آقای برانکو در بازی دوستانه‌ای که داشتیم آنها را دید. الان سیکل جابه‌جایی بازیکن تغییر کرده است. در گذشته تیم امید از تیم اصلی بازیکن می‌گرفت و حالا تیم امید به تیم اصلی بازیکن معرفی می‌کند.»

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025

لیل ترجیح می‌دهد مدافع جوان‌اش را به رئال مادرید بدهد تا اینکه پاری سن ژرمن را تقویت کند.

طرفداری | با تایید خروج ناچو فرناندز از رئال مادرید در پایان فصل، ماموریت انتقال لنی یورو به جمع کهکشانی‌ها با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

به گزارش ماریو کورتانگا از اتلتیک، رقابت برای جذب لنی یورو، مدافع جوان لیل، بین دو تیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن در حال وقوع است. با این حال، کهکشانی‌ها قصد دارند روند جذب این بازیکن را تسریع کنند. قرارداد یورو با لیل در سال 2025 به پایان می‌رسد، بنابراین این مدافع جوان باید به زودی در مورد آینده خود تصمیم بگیرد. اگر او تمایلی به تمدید قراردادش نداشته باشد، تیم فرانسوی مجبور خواهد بود در تابستان امسال او را بفروشد.

تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود! رئال مادرید لنی یورو را الان می‌خواهد

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که رئال مادرید قبلاً پیشنهادی 30 میلیون یورو به علاوه 10 میلیون یورو پاداش برای یورو به باشگاه لیل ارائه کرده است. ماریو کورتانگا، خبرنگار اتلتیک هم گزارش می‌دهد که رئال مادرید به شدت خواهان یورو است و پس از خروج ناچو در فصل آینده، آنها این بازیکن را در همین تابستان پیش‌رو  می‌خواهد و نه در سال 2025.

لیل 60 میلیون یورو برای این بازیکن درخواست می‌کند، بنابراین رئال مادرید باید با باشگاه فرانسوی به توافق مالی برسد. با این حال، سران لوس بلانکوس یک مزیت نسبت به پاری سن ژرمن دارند. خبرنگار سرشناس اتلتیک خاطرنشان می‌کند که لیل در صورت تمایل به فروش یورو، ترجیح می‌دهد او را به تیم لالیگایی بفروشد تا رقیب داخلی خود و از این طریق پی‌اس‌جی را تقویت کند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سیمونه اینزاگی: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتن او خوشحالیم
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد