Web Analytics Made Easy - Statcounter


رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه های بدهکار حق حضور در لیگ قهرمانان آسیا را ندارند.

به گزارش بی‌باک، احمدرضا براتی با اشاره به حکم AFC درباره اینکه باشگاه‌های حاضر در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، باید تمام بدهی‌های خود را پرداخت کنند گفت: چنانچه باشگاهی به بازیکن و مربی بدهی داشته باشد، این باشگاه حق حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مستندات هم کاملا قانونی است. در ماده ۱۲ باشگاه هایی که خواستار مجوز حرفه‌ای هستند نباید بدهی مالیاتی و بدهی به بازیکنان داشته باشند. AFC با همه فدراسیون‌های عضو صحبت کرده و تا ۳۱ آگوست این مهلت را داده که باشگاه‌ها ثابت کنند بدهی‌ها و دیون خود را پرداخت کرده‌اند.

براتی خاطرنشان کرد: البته راه حل‌هایی هم وجود دارد. یا باید این بدهی‌ها پرداخت شود یا به نحو دیگری مانند توافق مهلتی برای پرداخت بدهی تعیین شود یا آن را ببخشند. برای فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید محرز شود که این بدهی پرداخت شده است. اگر این اتفاق نیفتاد متاسفانه امکان خارج شدن آنها از گردونه آسیایی زیاد است و کنفدراسیون فوتبال آسیا در اجرای تصمیمات و قوانین خود قاطع عمل می‌کند.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟

لوکاس هرناندز در نیمه اول دیدار پاری سن ژرمن مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، مجبور به ترک زمین شد. این بازیکن فرانسوی در صحنه گلزنی نیکلاس فولکروگ از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و با وجود تلاش برای ادامه بازی، قبل از پایان نیمه اول تعویض شد. اکیپ مدعی شده که حضور هرناندز در یورو ۲۰۲۴ در هاله ای از ابهام است.

با گذشت چند ساعت از بازی، زانوی هرناندز همچنان به شدت متورم بود و کسی نتوانست ماهیت دقیق مصدومیت را مشخص کند. با این حال، یک چیز قطعی است - او در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند هفته آینده حضور نخواهد داشت. دوره بهبودی او به احتمال زیاد چند هفته طول خواهد کشید.

هرناندز قرار است روز پنجشنبه از زانوی خود عکسبرداری با ام آر آی انجام دهد، اما نگرانی‌هایی وجود دارد که رباط‌های صلیبی او آسیب دیده باشند. چنین مصدومیتی حضور او در یورو ۲۰۲۴ را غیرممکن می کند. تا این لحظه همه نسبت به حضور او در این تورنمنت بدبین هستند. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، قرار است روز ۲۷ اردیبهشت لیست نهایی بازیکنان فرانسه برای یورو را اعلام کند.

 

دیگر خبرها

  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • سود ۳.۶۰۰ میلیارد یوروی بدهی بابک زنجانی را بخشیدند؟