Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@23:39:59 GMT

آسایش و امنیت امروز را مرهون شهدا هستیم

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۵۸۶۳۶

آسایش و امنیت امروز را مرهون شهدا هستیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه بیان کرد: نباید این فرصت از دست داده شود و همه مسئولان و دستگاهها آستین همت بالا زده و شرایط تشییع و تدفین باشکوهی، برای شهدای گمنام در دیشموک مهیا شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شهرستان کهگیلویه ، سرهنگ دوم پاسدار سعید برومند زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دیشموک اظهار کرد: در روز پنج شنبه دو شهید گمنام در دیشموک تشییع و تدفین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، تشییع و تدفین این دو کبوتر خونین بال مایه‌ی افتخار می باشد، افزود: امروز هر چه داریم، به برکت خون مقدس و پاک شهدا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه اضافه کرد: تشییع و تدفین شهدای گمنام، افتخاری برای کهگیلویه و بویژه بخش دیشموک است.

برومندزاده با اشاره به قیام خونین کربلا و اهمیت موضوع شهید و شهادت، گفت: با قیام امام حسین(ع) و واقعه‌ی کربلا مجددا فرهنگ ایثار و شهادت برای مسلمین برگشته و حیاط دوباره و مستمر یافته است.

وی به مدافعین حرم هم اشاره کرد و متذکر شد: اینها کسانی هستند که در مرزها با ایثار و از خودگذشتگی، امنیت را برای ما فراهم کرده و اسایش و امنیتی امروز را مرهون خون شهدا هستیم.

برومندزاده گفت: در طول یکسال گذشته قصد تشییع و تدفین شهدای گمنام در دیشموک شد ولی شرایط و زیرساختها فراهم نگردید.

وی بیان کرد: نباید این فرصت از دست داده شود و همه مسئولان و دستگاهها آستین همت بالا زده و شرایط تشییع و تدفین باشکوهی، برای شهدای گمنام در دیشموک مهیا شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تصریح کرد: مردم دیشموک همیشه و در طول تاریخ نشان دادند راست قامتانی هستند، همت و غیرت داشتند .

برومندزاده اضافه کرد: از مسئولان این خطه انتظار داریم زیرساختهای لازم فراهم شود تا میزبانی خوبی برای شهدای گمنام باشیم.

وی گفت: همه با هم با همفکری و همکاری در جهت برگزاری مراسمی باشکوه، تلاش کنیم.

در ادامه این جلسه، مسئولان ضمن ارائه ی گزارش از وضعیت موجود اداره و نهاد خود در بحث زیرساختهای لازم برای تشییع شهدای گمنام در دیشموک، از اعلام آمادگی خبر دادند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تایباد روز دوشنبه در حاشیه این مراسم عقد گفت: این اقدام با هدف فرهنگ سازی ازدواج آسان انجام شد، تا جوانان به دور از صرف هزینه های اضافی و تجمل به فکر سنت ازدواج باشند.

فاطمه رضایی افزود: با گسترش روحیه ساده زیستی، همکاری و توجه مسوولان شاهد آغاز زندگی مشترک بسیاری از جوانان و کاهش معضلات اخلاقی در جامعه خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز این حرکت نشان از آن دارد که می توان در جوار مزار شهدا شادی هم کرد، بدون این که مرتکب گناهی شد.

در این مراسم، خطبه عقد «ابوالفضل حسینی» و «ساجده صادقی» از سوی مهدی حسن زاده نامقی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی قرائت شد.

شهرستان تایباد ۱۲۶ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهدا است
  • به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم
  • پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهداست
  • هویت شهید گمنام در تبریز شناسایی شد
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران