Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، تیم سینا صنعت ایذه به عنوان نماینده توانمند استان خوزستان در لیگ برتر کشتی فرنگی با انجام دو دیدار در گروه دوم این دوره از رقابت‌ها با اقتدار در جایگاه نخست قرار گرفته است.

با توجه به اینکه دیدارهای رفت این تیم این گروه قرار بود با انجام رقابت با آکادمی امید نوروزی در شیراز به پایان برسد، به‌دلیل حضور چند ورزشکار این تیم ایذه‌ای در اردوی آماده‌سازی تیم ملی جهت حضور در مسابقات جهانی پاریس و عدم توانایی در همراهی تیم برای حضور در این دیدار؛ تاریخ برگزاری دیدار به وقتی دیگر موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه این دیدار طبق برنامه قرار بود در روز یک مرداد در شیراز برگزار شود، به دلیل حضور تقریبی تمام کشتی‌گیران سینا صنعت در تیم ملی این دیدار به زمانی دیگر موکول شد.

مهرداد مردانی، محمد الیاسی، فرشاد بلفکه، پیام بویری، پژمان پشتام و سامان عزیزی 6 کشتی‌گیر سینا صنعت هستند که هفته پیش در مسابقات انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی عناوین برتر را به دست آورده و با حضور در اردوی تیم ملی خود را برای اعزام به این رویداد مهم جهانی آماده می‌کنند.

با توجه به تلاش‌های انجام شده توسط علی‌بابا احمدپور در راس باشگاه سینا صنعت ایذه برای تیم داری در لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور و زحمات ملک‌محمد بویری در راس کادر فنی این تیم، ورزشکاران این دیار و استان خوزستان برای حضور در لیگ برتر و نشان دادن قابلیت های خود به کادر فنی تیم ملی انگیزه‌های مضاعفی را به‌دست آورده و از این روز می‌توان این باشگاه را به عنوان روزنه امیدی برای فردای جوانان ورزشکار این منطقه دانست.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود منع عبدالرشید سعداله یف از مسابقات گزینشی المپیک همچنان این کشتی گیر شناخته شده روسی امیدوار به چراغ سبز کمیته بین المللی المپیک است. 

جانشین سعداله یف موفق شد در مسابقات گزینشی اروپا سهمیه وزن 97 کیلوگرم را برای روسیه کسب کند، اما روس ها همچنان امیدوار به حضور تانک روس در المپیک 2024 پاریس هستند. 

برخی فعالیت های سعداله یف در جریان جنگ روسیه با اوکراین برای او دردسرساز شده و حالا نه تنها فدراسیون روسیه بلکه اتحادیه جهانی کشتی نیز پیگیر حضور او در المپیک به عنوان یکی از ستاره های کشتی جهان و دارنده مدال طلای المپیک 2020 توکیو است. 

اما پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی روسیه به عنوان مرحله نهایی انتخابی این تیم برای حضور در بازی‌های المپیکی شب گذشته با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد که عبدالرشید سعداله یف هم مطابق انتظار در وزن 97 کیلوگرم توانست به عنوان قهرمانی برسد. 

حالا همه منتظر تصمیم نهایی کمیته بین المللی المپیک هستند تا تکلیف حضور یا عدم حضور یکی از فوق ستاره های تاریخ کشتی جهان در پاریس مشخص شود. 

عبدالرشید بعد از قهرمانی در مسابقات انتخابی روسیه گفت: "اگر من به المپیک برسم، هواداران آنجا یک عبدالرشید کاملاً متفاوت را می بینند. ما باید همه چیز را روی تشک بگذاریم تا پیروز بیرون بیاییم."

بدون شک سعداله یف حتی در صورت کسب مجوز حضور در المپیک رقبای سرسختی همچون کایل اسنایدر و تاج الدینوف را پیش رو دارد و شاید همچون دوره قبلی نتواند به راحتی قهرمانی اش را جشن بگیرد. در این وزن امیرعلی آذرپیرا، پدیده کشتی ایران هم حضور دارد که توانست چندی قبل اسنایدر را در تورنمنت کرواسی از پیش رو بردارد.

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد