Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان گفت: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه کشور، باید مطالبات ناشی از اسناد رسمی مانند مهریه، ابتدا در واحد‌های اجرائیات اداره ثبت اسناد و املاک، بررسی و رسیدگی شود و در صورت محقق نشدن مطالبات، افراد می‌توانند در دادگاه دعاوی خود را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، واحد اجرائیات اداره کل ثبت اسناد و املاک گرگان استان گلستان آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسعلی زارع مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان در مراسم افتتاح این واحد گفت: واحد‌های اجرایی ثبت اسناد دادگاه‌های کوچکی هستند که افراد می‌توانند اسناد رسمی، رهنی و شرطی را بدون مراجعه به محاکم قضایی در اداره ثبت، به اجرا در آورند.

وی گفت: پرونده‌های اجرایی مانند مطالبه مهریه و چک‌های بی محل هم به جای دادگستری در این اداره رسیدگی خواهد شد.

زارع بیان کرد: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه کشور، باید مطالبات ناشی از اسناد رسمی، ابتدا در واحد‌های اجرائیات اداره ثبت اسناد و املاک، بررسی و رسیدگی شود و در صورت محقق نشدن مطالبات، افراد می‌توانند در دادگاه دعاوی خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، با برپایی میز خدمت هر هفته مدیران دستگاه اجرایی پاسخگو مطالبات مردمی هستند.
مسئولان استان هر جمعه با برپایی میز خدمت پاسخ‌گوی سوالات و مطالبات مردم هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • واگذاری هزار فقره سند مالکیت در بندر خمیر
  • بی‌هویتی اراضی به یک ابرچالش تبدیل شده است
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم