Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@09:45:28 GMT

امامزاده عون‌بن‌علی وزیدبن‌علی (ع) درتبریز

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۶۰۲۰۳

امامزاده عون‌بن‌علی وزیدبن‌علی (ع) درتبریز

امامزاده عون‌بن‌علی و زیدبن‌علی علیهماالسلام در کوه عینالی تبریز تصاوير کوچک تصاوير بزرگ اسلايد تصاوير.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۶۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیر اجرایی امامزاده قاسم (ع) با بیان اینکه تمام فعالیت‌ها در این آستان پیوست رسانه‌ای دارد، گفت: در دوره‌هایی که برگزار می‌کنیم، دانش آموز یک شب در امامزاده بیتوته می‌کند و برنامه فرهنگی برگزار می‌شود و در هر بیتوته بالغ بر ۱۵۰۰ نفر متقاضی داریم.

حجت الاسلام رستمی، مدیر اجرایی امامزاده قاسم (ع) طی سخنانی در دومین روز برپایی نمایشگاه دستاورد‌های وقف با اشاره به موضوع جوانان و رسانه گفت: آستان امامزاده قاسم (ع) با توجه به انتسابی که به قاسم بن الحسن (ع) دارد، رویکرد خود را مبتنی بر نوجوانان و جوانان دارد.

وی با بیان اینکه روایات فراوان ما را به سوی توجه به نوجوانان و جوانان سوق داده است، اظهار کرد: آستان امامزاده قاسم (ع) در دربند پایگاه ویژه برای نوجوانان است و به واسطه حمایت سازمان اوقاف مجموعه امامزاده قاسم به عنوان مجموعه فعال حوزه نوجوان مطرح شده است.

حجت الاسلام رستمی بیان کرد: در یکسال دو دوره اعتکاف دانش آموزی برگزار کرده ایم و ۶ هزار نفر متقاضی داشتیم. در دوره‌هایی که برگزار می‌کنیم، دانش آموز یک شب در امامزاده بیتوته می‌کند و برنامه فرهنگی برگزار می‌شود. در هر بیتوته بالغ بر ۱۵۰۰ نفر متقاضی داریم.

وی افزود: در برنامه روزه اولی ها، چند ده هزار نفر حضور داشتند. اینکه این مجموعه به عنوان مجموعه فعال حوزه نوجوان مطرح شده بخاطر فعالیت رسانه‌ای خوب است. وقتی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلا ب به شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن اشاره می‌کنند، راهکارش توجه به مقوله رسانه استتاکنون چندین مستند ارائه کرده ایم برای هر کار پیوست رسانه‌ای در نظر می‌گیریم.

مدیر اجرایی امامزاده قاسم (ع) گفت: ما به واسطه اقدامات رسانه‌ای ۵۰۰ درصد افزایش زائر داشته ایم و افزایش زائر یعنی افزایش خیر و رشد و بالندگی آستان، لذا عرصه رسانه به شدت اهمیت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • امامزاده‌ای که زیارتش مانند زیارت سیدالشهدا (ع) است
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • حل مشکل جمع آوری و حمل زباله از منطقه گردشگری امامزاده شیخان علی آباد کتول