Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عبور از تنش آبی بدون همکاری مردم اماکن‌پذیر نیست.

به گزارش ایسنا، سیدعلی لدنی‌نژادامروز در جمع معاونین و مدیران آبفای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای تامین آب شرب شهرونداندر فصل تابستان و شرایط تنش آبی باید اهتمام بیشتری شود،افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده و تلاش خواهد شد تاتامین و توزیع آب شرب شهروندان به بهترین نحو انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بخش زیادی از مدیریت مصرف آب شرب متوجه شهروندان است و جا دارد که شهروندان با رعایت الگوی صحیح مصرف آب شرب از هدر رفت این کالای حیاتی جلوگیری کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عبور از وضعیت تنش آبی و کاهش اثرات آن بدون همکاری مردم امکان‌پذیر نخواهد بود، خاطرنشان کرد: در حالی که به دلیل نوسان و کاهش فشار آب شهروندان به خصوص در شهرهای یاسوج و مادوان در مواردی با مشکلاتی مواجه می‌شوند برخی افراد با بی‌توجهی با مصارف غیرضرور موجب هدر رفت آب شرب و افزایش مشکلات مربوط به تنش آبی می‌شوند.

لدنی نژاد، اجرای برنامه‌های مختلففرهنگی و توجیه شهروندان در زمینه مصرف بهینه آبو آشنایی مردم با واقعیت‌های تولید و توزیع آب شرب را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: مدیران و کارشناسان آب و فاضلاب باید از هر ابزاری برای ترویج مصرف بهینه آب و آشنایی مردم با واقعیت‌هایپیرامون آب در حوزه‌های مختلف به خصوص شرب استفاده کنند.

وی با بیان اینکه آب آشامیدنی مورد نیاز بخش عمده‌ای از جمعیت مناطق شهری استان از طریق سفره‌های زیرزمینی تأمین می‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر به‌ جز بخشی از آب شرب شهروندان دوگنبدانی که از طریق سد کوثر تأمین می‌شود، آب شرب مورد نیاز سایر شهروندان استان از طریق چاه های عمیق و چشمه‌ها تامین می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۶۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی