Web Analytics Made Easy - Statcounter

دراین دیدارکه در آستانه فرارسیدن 5 مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور بعد از انقلاب برگزار شد آیت الله قربانی گفت : نماز جمعه نماد وحد ت اسلامی است. مسئولان ستادهای نماز جمعه گیلان امروز با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.به گزارش خبر گزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه نماز جمعه کارکردی فرهنگی ، اعتقادی و سیاسی دارد افزود : مردم در خطبه های نماز جمعه علاوه بر بهره مندی از مسایل دینی از مسایل اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی روز کشور و جهان آگاه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله قربانی با بیان اینکه احیای نماز جمعه از برکات انقلاب است گفت : اقامه نمازجمعه در850 شهر کشور بیانگر اهمیت این آیین عبادی – سیاسی است.وی با اشاره به اینکه امروزه تیتر بسیاری از رسانه های غربی سخنان امامان جمعه کشور است تصریح کرد : تریبون نماز جمعه توانسته در معادلات سیاسی تاثیر گذار باشد.نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر رفتار شایسته متولیان برگزاری نماز جمعه با نمازگزاران به ویژه جوانان گفت : متولیان برگزاری نماز جمعه بعنوان خادمان بی منت باید در ترغیب مردم بر حضور در نماز و نظافت و معطر کردن مصلاها توجه و نظارت بیشتری داشته باشند. رییس شورای سیاست گزاری ائمه جمعه گیلان هم گفت : در زمان کنونی در33 شهر گیلان نماز جمعه اقامه می شود.حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی نژاد از برگزاری گردهمایی بزرگ ائمه جمعه گیلان در 5 مرداد همزمان با سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب در کشور به امامت آیت الله طالقانی خبر داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۶۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه

دریافت 254 MB کد خبر 6096689

دیگر خبرها

  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم