Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه اینترنتی شورای روابط خارجی آمریکا خبر داد که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران فردا (سه شنبه) در این شورا حضور می یابد و به سخنرانی و پاسخ به پرسش های حضار خواهد پرداخت.
به گزارش صدای ایران بنا به اطلاعیه شورای روابط خارجی آمریکا که در تارنمای این اندیشکده منتشر شده است، ظریف ساعت 18 امروز دوشنبه (به وقت محلی غرب آمریکا و 2:30 بامداد فردا سه شنبه، به وقت تهران) پیرامون تحولات جاری خاورمیانه سخنرانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، ظریف که از جمعه گذشته (23م تیرماه) برای شرکت در نشست توسعه پایدار سازمان ملل به نیویورک رفته است، در حاشیه این اجلاس، دیدارهایی دوجانبه با همتایان خود نیز خواهد داشت.
سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر امور خارجه نیز ظریف را در این سفر همراهی می کنند.به نقل از ایرنا، ظریف دیروز در مصاحبه با تلویزیون سی ان ان گفت: سیاست ما در قبال سوریه، افغانستان و عراق و مناطق دیگر منطقه همواره یکسان بوده است.
وی افزود: ما مخالف تروریسم و افراط گرایی هستیم. ما به یاری و کمک دولت ها می آییم. ما بشدت مخالف القاعده و طالبان بودیم. ما در اربیل و بغداد به کمک عراقی ها آمدیم تا مانع از تسلط داعش شویم. در سوریه هم همین کار را کردیم.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۶۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع

روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد: با توجه به مراجعه همزمان تعداد زیادی از اتباع و مهاجرین محترم به سایت سهما و اشکالات فنی بوجود آمده، به اطلاع می رساند وارد کردن کد ارسالی به سایت سهما تا پنج شنبه بیستم اردیبهشت ماه تمدید شد.

پیش از این روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای درباره پیامک ارسالی از سامانه سهما به شماره اتباع خارجی از آنها خواست تا این پیامک را جدی بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است: پیامکی با مضمون ذیل برای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در کشور جهت استعلام حضور یا عدم حضور توسط سامانه سهما ارسال شده است؛ از مخاطبان درخواست می‌شود در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وزیر امور خارجه: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • لغو سخنرانی سفیرآمریکا در دانشگاه ورمونت همزمان با اعتراضات دانشجویی
  • سفیر آمریکا در سازمان ملل از سخنرانی در دانشگاه ورمونت محروم شد
  • دانشگاه ورمونت سخنرانی سفیر آمریکا در سازمان ملل را لغو کرد
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • (ویدیو) ظریف تحلیل کرد؛ مهمترین کاری که باید پس از بحران غزه انجام می‌دادیم