Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمه پارسیان جزئیات قرارداد بیمه ای با بزرگترین شرکت بیمه ارمنستان را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ پس از انعقاد قرارداد این شرکت با بزرگترین شرکت بیمه ای کشور ارمنستان گردشگران ایرانی که از این پس از طریق زمینی به کشور ارمنستان سفر می کنند می توانند از سه بیمه نامه بدنه خودرو ، شخص ثالث خودرو ( با شرایط کشورارمنستان ) و بیمه درمان مسافرتی استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش 3 نوع بیمه نامه در قرارداد فی مابین بیمه پارسیان قابل ارائه به بیمه گذاران می باشد که در تمامی شعب و نمایندگی های بیمه پارسیان در سراسر کشور و همچنین در مرز ارمنستان صادر می گردد و جزییات آن به شرح زیر می باشد :

- بیمه خودرو : در صورتی که خودرو گردشگرانی که با وسیله نقلیه شخصی به ارمنستان مسافرت می کنند دچار سانحه گردد این بیمه نامه تمام پوشش های بیمه نامه بدنه و همچنین مزایایی از قبیل حمل رایگان و اعزام به تعمیر گاه و پرداخت خسارت بیمه های بدنه خودرو را شامل می گردد.

- بیمه شخص ثالث اجباری خودرو کشور ارمنستان: شامل پوشش های بیمه شخص ثالث طبق قوانین کشور ارمنستان بوده و گردشگران ایرانی می توانند قبل از ورود به کشور ارمنستان از طریق شعب و نمایندگان بیمه پارسیان در سراسر کشور و یا در مرز آن را خریداری و از مزایای آن در هنگام مسافرت خود بهرمند گردند.

- بیمه درمان مسافرت هوایی و بیمه درمان مسافرتی : براساس قرارداهایی که بیمه پارسیان با مراکز درمانی و بیمارستان هایی درجه اول ارمنستان منعقد نموده گردشگران ایرانی در این کشور در صورتی که قبل از خروج از کشورمان این بیمه نامه را از بیمه پارسیان دریافت نمایند می توانند در صورت لزوم از تمام مزایای آن درکشور ارمنستان بهرمند گردند.

در پایان نیز ذکر این نکته اهمیت دارد که پاسخگویی به بیمه گذاران بیمه پارسیان در کشور ارمنستان در هنگام تماس جهت استفاده از بیمه نامه خود (در صورت وقوع حادثه) به زبان فارسی انجام خواهد گرفت تا در این زمینه نیز مشکلی برای بیمه گذاران بوجود نیاید.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۶۳۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت

 

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، مطابق قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به همه خانوار‌هایی که از آبان سال ۱۴۰۰ صاحب فرزند سوم  یا بیشتر می‌شوند یک قطعه زمین رایگان به مساحت ۲۰۰ متر مربع واگذار می‌شود.

یکی از شهروندان پارسیانی می گوید بیشتر از یک سال است که در طرح واگذاری زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت  ثبت نام کرده اند ولی هنوز  بلاتکلیف مانده اند.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با گذشت بیش از یکسال هنوز زمینهای طرح جوانی جمعیت  در پارسیان را به متقاضیان تحویل نداده اند ، در حالی که در شهرهای دیگر هرمزگان واگذار شده .لطفا در این مورد از  راه وشهرسازی  سوال کنید .زیرا این دغدغه بیش از ۱۵۰ خانواده پارسیانی چشم انتظار است .ممنون.

دیگر خبرها

  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت
  • شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان