Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، رضا کریمی کارگردان سریال «گمشدگان»، در خصوص روند ساخت این سریال گفت: سریال «گمشدگان» کار سخت و پر لوکیشنی است. پیش از این مرداد ماه را به عنوان زمان پایان فیلمبرداری اعلام کرده بودیم. برای همین تلاش کردیم به این هدف برسیم. خوشبختانه تا اینجا همه چیز خوب و طبق برنامه‌ریزی پیش رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیرامون ادامه تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی اظهار داشت: تصویربرداری گمشدگان تا نیمه مرداد ماه ادامه دارد.

این کارگردان درباره زمان احتمالی پخش این سریال بیان کرد: تلاش می‌کنیم بلافاصله بعد از پایان فیلمبرداری، پخش سریال گمشدگان را شروع کنیم.

کارگردان سریال «گمشدگان» در خصوص اضافه شدن بازیگران جدید به این اثر خاطرنشان کرد: ترکیب بازیگران تغییری نخواهد کرد. اما هنوز افسانه بایگان جلوی دوربین نرفته است.

کریمی در پایان درباره لزوم ساخت سریال با محوریت مسائل اجتماعی بیان کرد: به نظر من پرداخت به مسائل اجتماعی روز یکی از اصلی‌ترین وظایف تلویزیون است. وقتی ساخت سریال «گمشدگان» به من پیشنهاد شد، بسیار از آن استقبال کردم.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «گمشدگان» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است و داستان آن با نگاهی آسیب شناسانه و اجتماعی به معضل اعتیاد و تاثیرات مخرب آن بر خانواده می‌پردازد.

پرویز پورحسینی، پژمان بازغی، فریبا نادری، شقایق فراهانی، رامین ناصر نصیر، پاشا رستمی و بهاران بنی‌احمدی بازیگران این سریال هستند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۶۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم فینال، دانلود قسمت 12 فصل 2 شب های مافیا زودیاک، دانلود قسمت ۱۲ دوازدهم فصل ۲ دوم شب های مافیا زودیاک، رئالیتی شو شب های مافیا زودیاک فصل دوم 2 قسمت 12 دوازدهم، دانلود قسمت جدید شب های مافیا زودیاک فصل 2 با حجم نیمه رایگان درادامه مطلب امکان پذیر است.

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم فینال، دانلود قسمت 12 فصل 2 شب های مافیا زودیاک، دانلود قسمت ۱۲ دوازدهم فصل ۲ دوم شب های مافیا زودیاک به کارگردانی محمدرضا رضائیان در سال 1402 ساخته شده است این سریال محصول کشور ایران و در ژانر ریلیتی شو و خانوادگی می‌باشد در این سریال زودیاک فرزاد حسنی، دارا حیایی، جواد خواجوی، محیا دهقانی، متین ستوده، مجتبی شفیعی، علیرضا طلیسچی به هنرمندی پرداخته‌اند.

بازیگران سریال شب های مافیا زودیاک فصل ۲:

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم فینال ( قسمت 12 فصل 2 شب های مافیا زودیاک) در رئالیتی شو شب های مافیا زودیاک فرزاد حسنی، دارا حیایی، جواد خواجوی، محیا دهقانی، متین ستوده، مجتبی شفیعی، علیرضا طلیسچی، سعید فتحی روشن، بهار قاسمی، مریم مومن، مهدی مهدی پور، امیرحسین هاشمی، به هنرمندی پرداخته‌اند.

************************

برای دانلود سریال شب های مافیا زودیاک فصل 2 قسمت 12 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲

*************************

"دانلود قسمت 12 فصل 2 شب های مافیا زودیاک"

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۱ یازدهم فینال (قسمت 11 فصل 2 شب های مافیا زودیاک) سریال شب های مافیا گیم شوی جذابی است که در آن یک قاتل سریالی به نام «زودیاک»، شهروندان و مافیای سیسیل را هدف قرار می دهد. در این برنامه محمد بحرانی نقش گرداننده بازی را بر عهده دارد.

کارگردان محمدرضا رضائیان

تهیه‌کننده محمدرضا رضائیان

گرداننده محمد بحرانی

تماشای فیلم از دیرباز جزو تفریحات سالم و مهیج خانواده‌ها بوده‌است. با توجه به توسعه اینترنت و ابزارهای دیجیتال، شما می‌توانید با دانلود فیلم، انتخاب وسیع‌تری در گذران تفریحات خود داشته‌باشید. سایت topfilme یک انتخاب ایده‌آل برای دانلود و تماشای انواع فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی، فیلم‌های خارجی و انیمیشن‌های زیرنویس شده و دوبله فارسی مخصوص خانواده و کودکان و هزاران فیلم با ژانرها و موضوعات مختلف است. فیلم‌هایی که معرفی شد تنها تعدادی از فیلم‌های مورد انتظار 2024 هستند. شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی و خارجی 2024 را در سایت فیلم کده دنبال کرده و فیلم‌های مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت دانلود و تماشا کنید.

کد خبر 748590

دیگر خبرها

  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان