Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@19:03:48 GMT

تعرض به چند زن در اصفهان/یک نفر بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۶۴۰۰۰

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: یک بیمار روانی که صبح امروز به چند نفر از بانوان تعرض کرده و متواری شده بود ظرف کمتر از یک ساعت توسط ماموران شناسائی و دستگیر شد. آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ حسین حسین زاده در این رابطه اظهار کرد: ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز شخصی که از ناهنجاری های رفتاری و بیماری روانی رنج می برد و به تازگی نیز تحت درمان قرار داشت در حوزه کلانتری 18 نسبت به یکی از بانوان در حال تردد متعرض شده و متواری می شود و متعاقباً همین شخص در خیابان فارابی حرکت قبلی خود را تکرار کرده و نسبت به دو نفر دیگر تعرض می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از ساعت 10و 30 تا 11 و 20 دقیقه صبح امروز تحرکات بیمارگونه این شخص ادامه داشت که به محض اعلام اولین اتفاق رخ داده بلافاصله تیم ویژه ای از فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و ظرف کمتر از یک ساعت فرد مذکور به نام " ح_ج_ م" 35 ساله ، دچار ناهنجاری رفتاری را شناسائی و علی رغم تعادل در گفتار و رفتار بدون هیچ گونه ضایعه خاصی دستگیر شد.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان،جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر فرد مذکور در یکی از مراکز رسیدگی به بیماران روانی نگهداری می شود، گفت: پلیس اصفهان از همکاری شهروندان که به نیروی انتظامی در دستگیری سریع متهم مساعدت داشتند سپاسگذاری می کند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۶۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: فردی به دلیل اختلافات مالی برادر خود را به ضرب گلوله به قتل رساند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ اظهارداشت: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد 31 ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر 37 ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • یک سوال از بی بی سی ؛ چگونه نیکا بعد از تعرض و قتل، با مادرش تماس گرفت! | رسانه انگلیسی از جنازه نیکا شاکرمی چه می‌خواهد؟
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت