Web Analytics Made Easy - Statcounter

تتلو، خواننده رپ و زیرمینی دوباره خبرساز شده است. این بار با حضورش در مراسم یک خبرگزاری اصولگرا؛ جایی که چهره‌های سیاسی اصولگرایی همچون عزت الله ضرغامی و حمید رسایی نیز حضور داشتند. آفتاب‌‌نیوز : سرویس سیاسی- تتلو که ماجرای حمایتش از رئیسی و دیدار با او در ایام انتخابات ریاست‌جمهوری بازتاب گسترده‌ای در فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور داشت، حالا به یک مهمان ثابت مراسم‌های اصولگرایان و مخالفان دولت تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اخیراً مهمان مراسم جشن خبرگزاری اصولگرای فارس بوده است.
به گزارش آفتاب‌نیوز؛انتشار تصاویر این مراسم و عکس‌های تتلو در این جشن با واکنش‌های مختلفی مواجه شده است. علیرضا رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی در یادداشتی که در همین‌باره منتشر کرده، نوشته است: پس از دیدار آقای رییسی با تتلو در جریان رقابت‌های انتخاباتی تتلیتی‌ها کنجی را در پهنه اصولگرایی یافتند تا در پی آن به مدد رسانه‌های رسای آن جریان بازنمایی یا دیده شوند.

رحیمی افزوده است: اگر چه برخی تحلیلگران اصولگرا نیز بارها و ازجمله اخیرا اذعان کردند که آن دیدار ریزش قابل توجهی از اراء آقای رییسی را در پی داشت اما گویا درس‌آموزی لازم برای حلقه‌ای از حلقات حامیان رییسی نداشته و بالعکس جماعتی برآنند تا همچنان تتلو را با نمادهای اصولگرایان پیوند زنند. در اینکه تتلیتی‌ها برنده اصلی این پیوند بی‌پایه هستند تردیدی نیست اما در اهداف منتسبین به جریان اصولگرایی در اصرار به کانونی‌کردن تتلو و حاشیه‌پردازی از وی ابهامات زیادی وجود دارد. تجلیل از تتلو در مراسم رسمی خبرگزاری فارس بی‌شک به مذاق اصولگرایان ریشه‌دار و ارزشمدار خوش نیامده و ارزش افزوده‌ای هم در پایگاه ارزشی انقلاب ایجاد نمی‌کند.
این نماینده مجلس در ادامه نوشته است: حال سئوال اساسی اینست که آیا نسبتی بین این جماعت از اصولگرایان و تتلیتی‌ها کشف شده که اصرار به یک حرکت اشتباه دارند؟ اگر قرار است جلوی انحراف از آرمان‌های انقلاب و بدعت‌گذاری در حوزه فرهنگی گرفته شود چه کسانی باید در این میدان مطالبه‌گر باشند؟
وی می‌نویسد: منکر حقوق شهروندی امیرحسین مقصودلو (تتلو) نیستیم اما زمانیکه از وی در فضای سیاسی و فرهنگی بهره‌گیری می‌شود، بزرگان جریان باید با روشنگری لازم اصالت اصولگرایی را یادآور شوند و دست حلقه انحرافی را از دست‌اندازی به داشته‌های اصولگرایی و هزینه‌سازی برای این جریان کوتاه نمایند. شاید در ارزیابی نازل از رقابتهای سیاسی دو جریان بعضی‌ها از چنین هزینه‌سازی برای یک جریان بدست حامیان همان جریان بدشان نیاید و از چنین گزکی کمی هم ذوق کنند اما جایی که پای ادعای پاسداری از آرمان‌های انقلاب در میان است معنای سکوت، همراهی با این انحراف است. خطر حلقه‌های انحرافی برای به محاق بردن جریانهای اصیل انقلاب و تحمیل کارنامه منفی به این جریان‌ها کمتر از معرفی داعش بعنوان یک فرقه اسلامی در افکار عمومی نیست.

این نماینده مجلس در پایان نوشته است: تجلیل از تتلو در مراسم خبرگزاری فارس هشداری برای جریان‌های ریشه‌دار است که با نو شدن زمان ابزارهای انحراف نیز رنگهای نو بخود می‌گیرند و مبادا زمانی بیدار شویم که فرصتی برای اصلاح نمانده باشد. فراموش نکنیم چه بسا مادران و پدران شهدایی که چند فرزندشان را تقدیم انقلاب کردند و بی‌تجلیل از میان مارفتند. چه جانبازانی که عمرشان را با زجرها و زخم‌های بی‌امان سپری کردند و گمنامانه رخت بر بستند. چه آزادگانی که غربت و اسارت و زخم روزگار را کشیدند و مظلومانه رفتند و هرگز تجلیلی از آنان نشد. داستان مسابقه تبری جستن از حلقه انحرافی پس از دهن‌کجی چندباره آنها به رهبری را نیک به یاد داریم و البته سنگینی و گرانیش همچنان باقی است. بهوش باشیم در امواج غفلت، نکند عبرت تاریخ شویم.
تقسیم تاریخ اصولگرایی به پیش و پس از این عکس
همچنین عباس عبدی در یادداشتی نوشت: آنهایی که هنوز به اهمیت انتخابات به عنوان یک عامل مهم تغییر در باورها و ارزشها ایمان نیاورده‌اند این عکس را هر روز چند بار ببینند. اصولگرایی را می‌توان به پیش و پس از این عکس طبقه‌بندی کرد. احتمالا این عکس را بدهم در قطع مناسب چاپ کنند و در دفترم بزنم با این تیتر که اگر عوامل دیگر نتوانست این جماعت را ذوب کند انتخابات بخوبی توانست. به قول مارکس در مانیفست در توصیف مدرنیته: "هر آنچه سخت و استوار است دود می‌شود و به هوا می‌رود."
عبدی افزوده است: این جماعت که نه سخت است و نه استوار؛ برای دود کردنشان کوشش برای کسب چند رای ناقابل و البته حلال کافی است. ضمنا علامت تاج را بر کلاه و آستین بالازده را نزد آقای تتلو ببینید تا همه چیز روشن شود.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۶۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپا
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود