Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-08@15:35:46 GMT

واکنش محسن کریمی به خروج از لیست بازیکنان استقلال

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۶۵۷۶۷

محسن کریمی که در سال های اخیر به عنوان سهمیه زیر 23 سال در ترکیب استقلال برای این تیم به میدان می رفت، امروز با اطلاعیه سازمان لیگ به عنوان بازیکن بزرگسال این تیم معرفی شد تا همین اتفاق احتمال خروج نام این بازیکن را از فهرست تیمش بیشتر کند.

با توجه به دوری دو، سه ماه کریمی از میادین، کادر فنی استقلال نام این بازیکن را به احتمال از لیست تیم شان خارج می کنند تا در نیم فصل پس از کسب بهبودی کامل دوباره به لیست اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن کریمی در این خصوص به ایلنا گفت: در حال حاضر تمایلی برای انجام مصاحبه ندارم و دوست دارم سکوت کنم.

کریمی سکوتش را تصمیم شخصی دانست تا خبری از ممنوع المصاحبه شدن از سوی باشگاه استقلال نباشد.

جام نیوز

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۶۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر که با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در پایان این دیدار، امید حامدی فر بازیکن تیم فوتبال استقلال به سمت مهرداد رضایی بازیکن مصدوم ذوب آهن حمله ور شد و او را زمین زد.

حامدی فر پس از این بازی گفت: از هواداران تیم که در هر شرایطی از ما حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در ادامه راه هم موفق عمل کنیم.

او در خصوص رفتاری که در خصوص بازیکن ذوب آهن داشت گفت: فوتبال چنین اتفاقاتی دارد. او در دیدار رفت توهین زشتی نسبت به من انجام داد. فوتبال این اتفاقات را دارد و طبیعی است. مطمئناً تیمی که برنده شده است چنین رفتاری نشان نمی‌دهد و من چیزهایی شنیدم که چنین رفتاری را انجام دادم.

کد خبر 6098831

دیگر خبرها

  • خودزنی به سبک ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم