Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- بارسلونا اميدوار است نيمار همچنان در اين باشگاه بماند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، مدير فني بارسا در اواسط فصل گذشته اعلام کرده بود که هيچ تيمي توانايي پرداخت اين رقم براي نيمار را نخواهد داشت. با اين وجود پاريسن ژرمن بار ديگر ابراز علاقه کردند تا با پرداخت 222 ميليون يورو اين ستاره برزيلي را به خدمت بگيرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش نشريه Sport چاپ بارسلونا اين بازيکن اطمينان دارد که حالا زمان مناسبي است تا از زير سابه ليونل مسي خارج شود. همچنين بر اساس اين گزارش پدر نيمار براي مذاکره با پاريسي ها به اين شهر سفر خواهد کرد تا با ناصر ال خلايفي ديدار کند. همچنين پاريسن ژرمن در نظر دارد تا مارکو وراتي که يکي از اعداف بارسا است را به عنوان بخشي از اين قرارداد راهي نيوکمپ کند. با اين وجود وايوز، سخنگوي باشگاه بارسلونا در کنفرانس خبري که داشت اعلام کرد انتقال نيمار غير قابل تصور است و او به همراه بارسا به کارش ادامه خواهد داد:
تنها چيزي که مي خواهيم اين است که نيمار در اينجا خوشحال باشد. او بازي هاي درخشاني در فصل گذشته داشت و هنوز هم يکي از بهترين بازيکنان جهان است. او در بارسا خوشحال است و بارسا نيز از اينکه او را در اختيار دارد خوشحال است. او علاقه اش به بارسا را با انگيزه فراواني که دارد نشان داده است. بابت شايعات موجود نگران نيستيم و با آرامش به کارمان ادامه مي دهيم و اميدواريم نيمار فصلي حتي بهتر از فصل گذشته داشته باشد. جدايي او از بارسا غير قابل تصور است و سعي مي کنيم بهترين بازيکنان را در اختيار داشته باشيم و او يکي از اصلي ترين سمبل هاي ما خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۶۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!

 جرارد پیکه در مصاحبه‌ای مدعی شد که اگر بارسلونا نبود، او در سن ۳۰ سالگی بازنشسته می‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه، اسطوره بارسلونا، در مصاحبه‌ای اطمینان داد که تنها عشق او به باشگاه بوده که او را در آخرین بخش از دوران حرفه‌ای نجات داده است. ستاره سابق ۳۷ ساله در نوامبر فصل گذشته به‌طور ناگهانی بازنشسته شد و از بسیاری از دستمزدهایش که از قراردادش باقی مانده بود صرف نظر کرد تا به وضعیت اقتصادی باشگاه کمک کند.

این مدافع میانی ۱۵ سال را در تیم اصلی بارسلونا گذراند. او در نوجوانی آکادمی را ترک کرد و به منچستر یونایتد پیوست. در سال ۲۰۰۸ پس از ۴ سال حضور در شیاطین سرخ به بارسا بازگشت. در این گفت‌وگو از او پرسیده شد که آیا پس از بازگشت به بارسلونا شانس رفتن به منچستر یونایتد یا منچستر سیتی را داشته و مایل به این انتقال بوده است یا خیر.

او پاسخ داد: «نه نه، واقعا نه. در دوران بازی‌ام، لحظه‌ای بود که اگر بارسلونا نبود فوتبال را رها می‌کردم. وقتی که ۳۰ ساله بودم اگر بارسلونا نبود فکر نمی‌کنم که می‌توانستم برای تیم دیگری بازی کنم. چون خسته بودم، قبل از آن یک دوران طولانی را گذرانده بودم و بارسلونا برایم همه چیز بود.

اگر پس از آن چهار یا پنج فصل بعد بازی کردم به این دلیل بود که در بارسلونا بودم و عشقم به این باشگاه حس عجیب و بی‌سابقه‌ای بود‌. در غیر این صورت مطمئن نیستم که می‌توانستم فوتبالم را ادامه دهم و قطعا بازنشسته می‌شدم.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!