Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیرومند با بیان اینکه ظرفیت زمین صنعتی در شهرک سلیمی پر شده است، گفت: عملیات آماده سازی طرح توسعه 485 هکتاری شهرک صنعتی شهید سلیمی به پایان رسیده و کار واگذاری زمین نیز از شهریور امسال همزمان با هفته دولت آغاز می‌‌‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج،سیدمرتضی نیرومند اسکویی با بیان اینکه آذربایجان شرقی دارای 54 شهرک و ناحیه صنعتی است، اظهار داشت: یکی از بزرگترین شهرک‌‌‌‌های صنعتی در شمال‌غرب کشور شهرک صنعتی شهیدسلیمی می‌باشد که از شهرک‌های تقاضا محور استان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکهبه دلیل پر شدن ظرفیت زمین صنعتی در شهرک سلیمی، فاز توسعه آن سال گذشته کلید خورده است، تصریح کرد:راه دسترسی و خیابان سازی این شهرک در دست اجرا بوده و اقدام لازم جهت تامین زیرساخت‌‌‌‌ها از قبیل آب، برق، گاز آغاز و تا زمان واگذاری زمین صنعتی در این شهرک تامین خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ در مرحله توسعه شهرک صنعتی شهید سلیمی کلیه زون‌‌‌های صنعتی هفت گانه وجود داشته و امکان واگذاری برای همه بخش های صنعتی با رعایت الزامات زیست محیطی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی اعلام کرد: ‌شهرک فعلی شهید سلیمی از طریق پل غیر همسطح بر روی خط آهن به فاز توسعه متصل و امکان دسترسی به آن میسر می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۶۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد

امیر حسن‌زاده با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره‌برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد، گفت: نهایتا در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از ۴ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و پس از ۱۷ سال وقفه خوشبختانه با همت تیم اقتصادی استان اخذ شد.

وی افزود: امیدوارم با مشارکت و سرمایه‌گذاری شاهد راه‌اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب برق و گاز ودرمجموعه شهرک صنعتی زرند گفت: از هم‌اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و واحد‌های مختلف تولیدی است.

شهرک صنعتی زرند ۱۷ سال راکد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی دارای مجوز به شهرک صنعتی خیرآباد
  • احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد
  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است