Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان-رئیس هیئت سوارکاری استان‌همدان گفت: سوارکار همدانی در مسابقات بین‌المللی پرش با اسب CSIJ به‌عنوان نایب قهرمانی دست‌یافت.

وحید برقعی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نایب‌قهرمانی سوارکار همدانی در مسابقات بین‌المللی پرش با اسب اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی پرش با اسب CSIJ در باشگاه نوروزآباد با حضور ۴ کشور سوریه، هنگ‌کنگ، مالزی، تایلند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سوارکاران همدانی در این رقابت‌ها عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشتند.

رئیس هیئت سوارکاری استان‌همدان با اشاره به نتایج سوارکاران همدانی گفت: در رده نونهالان فرزاد سهیل قاسمی به مربیگری ابوالفضل افتخاری مقام نایب فرمانی این دور از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

برقعی عنوان کرد: در رقابت‌های تیمی مسابقات امیر صدرا بختیاری به مربیگری مهدی بختیاری موفق شد همراه با ایلیا معنوی سکوی دوم این دور از رقابت‌ها را از آن خود کند.

وی درباره استقبال مردم استان همدان از ورزش سوارکاری بیان کرد: در حاضر بیش از ۲۵۰ سوارکار در ۷ باشگاه سوارکاری همدان فعالیت می کنند که با توجه به امر استعدادیابی سعی بر افزایش این تعداد علاقمند داریم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۶۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: مرحله نهایی مسابقات جام پرچم شهرستان شهرکرد، تیم امید مرغملک با نتیجه ۲ بر ۱ تیم شهدای روستای خوی را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و به مسابقات استانی راه یافت.

دیگر خبرها

  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی