Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رامبد جوان شب گذشته، ميزبان سروش رفيعي بازيکن سابق تيم فوتبال پرسپوليس بود.

به گزارش خبرگزاري آريا از باشگاه خبرنگاران، رامبد جوان مجري برنامه تلويزيوني خندوانه، پس از گذشت چند شب از اجراي مسابقه خنداننده شو، شب گذشته ميزبان سروش رفيعي بازيکن سابق تيم فوتبال پرسپوليس شد.
در ابتداي برنامه جوان به موضوع تلقين اشاره کرد و گفت: اگر احساس خوشبختي کنيم، واقعا آدم خوشبين و خوشبختي در زندگي هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر آرامش داشته باشيم، همه چيز داريم و در غير اين صورت چيزي نداريم.
وي افزود: از اينکه ديگران درباره شما چه مي‌گويند نترسيد. ما به دنيا آمده‌ايم که حالمان خوب باشد و حال مردم را خوب کنيم.
جوان پس از صحبت‌هايش، شادي برنامه را به دختران و فرزندان شهداي مدافع حرم تقديم کرد و در خصوص حادثه قتل آتنا بيان کرد: به حدي حادثه قتل آتنا آزار دهنده‌ است که دلم نمي‌آيد درباره‌اش حرف بزنم. از خداي بزرگ براي پدر و مادرش صبر مي‌خواهم.
همچنين پس از پخش گزارشي درباره اداي قول نصرالله رادش، نيما شعبان‌زاده وارد صحنه خندوانه شد و به شعبده‌بازي پرداخت.
مجري خندوانه پس از يک ميان برنامه، از سروش رفيعي بازيکن سابق تيم پرسپوليس به روي صحنه دعوت کرد و در همان ابتدا از او در خصوص کناره‌گيري‌اش از پرسپوليس پرسيد.
رفيعي ضمن سلام و احوالپرسي با حضار داخل استوديو در اين باره گفت: با يک تصميم حرفه‌اي و منطقي از پرسپوليس جدا شدم و در همان مدت همکاري 6 ماهه، به اندازه 6 سال تجربه کسب کردم.
وي ضمن اشاره به علاقه خود به پرسپوليس افزود: از همان بچگي پرسپوليسي بودم و در مدرسه افشين پيرواني تمرين‌هايم را شروع کردم.
رفيعي بيان کرد: تصميم من براي جدايي از پرسپوليس، يک تصميم حرفه‌اي بود و با توجه به شرايطي بود که همه ما در فوتبال مي‌بينيم. پرسپوليس نام بزرگي دارد و هيچ تيمي به اندازه پرسپوليس براي من در اولويت نيست.
رفيعي در ادامه درباره اصالت و لهجه لري خود گفت و در جواب جوان با کلماتي مانند: دروازه، مرگ و ... يک ماجراي شيرين تعريف کرد.
رفيعي در پايان قول داد هفت نفر از زندانيان جرائم غير عمد را آزاد کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۶۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!

سروش رفیعی با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد

طرفداری | پرسپولیس در بازی خارج از خانه هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف نساجی رفته است. این بازی تا لحظه نگارش این خبر (دقیقه 55) با برتری یک بر صفر پرسپولیس دنبال می شود.

سروش رفیعی در نیمه اول این بازی یک کارت زرد دریافت کرده بود و تنها 5 دقیقه بعد از آغاز نیمه دوم بازی، کارت زرد دوم را دریافت کرد تا از بازی اخراج و تیمش ده نفره شود.

پرسپولیسی ها که در شبکه های اجتماعی به کارت زرد اول سروش رفیعی اعتراض کرده بودند، از کارت زرد دومی که موعود بنیادی فر به سروش رفیعی نشان داد عصبانی تر شدند.

باید منتظر ماند و نظر کارشناسان داوری را در پایان بازی پیرامون این تصمیم جویا شد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش
  • کارت زرد دوم برای سروش رفیعی و اخراج از زمین (نساجی 0-1 پرسپولیس)
  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد