Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مجید تهرانیان اظهار کرد: در حال حاضر آموزشهای فنی و حرفه‌ای متولی اشتغال در سطوح کلان شغلی نیست ولی می‌تواند ظرفیت‌های بسیاری را در جهت توسعه اشتغال و رونق تولید ایجاد کند.

وی توسعه کشور را مستلزم تربیت نیروی انسانی ماهر دانست و افزود: با توجه به اهمیت موضوع مهارت آموزی در دنیا، باید به سمت کسب مهارت حرکت کنیم تا در آینده جوانانی ماهر در عرصه‌های مختلف کسب وکار داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در ادامه از تشکیل کارگروه ویژه ستاد اجرایی گرامیداشت هفته کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خبر داد و هدف از آن را ترویج فرهنگ مهارت آموزی و تقویت کارآفرینی و کسب و کار عنوان کرد.

وی گفت: در هفته ملی مهارت و کارآفرینی درصددیم با معرفی فضاهای کسب و کار و کارآفرینی، دانش و نگرش جوانان در حوزه های مهارتی ارتقا پیدا کند.

تهرانیان، ضرورت توسعه فرهنگ مهارت آموزی، کسب و کار و کارآفرینی، ایجاد انگیزه و عزم ملی برای دستیابی به فرصتهای شغلی و هدایت و فراگیر کردن آموزشهای مهارتی در سطوح مختلف را از اهداف بزرگداشت هفته ملی کارآفرینی و ترویج آموزشهای فنی و حرفه‌ای برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۶۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت   در خطبه های این هفته با تبریک هفته معلم بر تمامی معلمان زحمتکش در جامعه گفت : امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تزکیه . تعلیم و تربیت است .

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه مهم ترین سرمایه یک کشور سرمایه انسانی  است اضافه کرد: قشر معلم وظیفه تربیتی و رشد نیروی انسانی را به عهده دارد و دانش آموزان و دانشجویان امروز آینده سازان کشور هستند و رشد و توسعه جامعه در گرو رشد و تربیت مناسب دانش آموزان است .

امام جمعه شهرستان پلدشت در ادامه با تقدیر از فرمانده انتظامی کل کشور در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب با عنوان  طرح نور اظهار داشت : کارکنان انتظامی با غیرت ، وقار، متانت، اخلاق و قانونمندی پای کار آمده و انجام وظیفه می کنند و بایستی تمام نهادهای مرتبط در کنار نیروی انتظامی باشند تا این طرح با موفقیت در جامعه اسلامی  به خوبی اجراء شود .

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • وعده صادق یک نمونه از نتایج ملموس «ما می توانیم» بود