Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، سروان پیلتن رییس اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان سمنان گفت: در پی کسب خبر از منابع خبری و در بررسی‌های میدانی پلیس آگاهی، کارآگاهان پلیس متوجه فردی شدند که در خصوص جعل مدارک تحصیلی و تراول چک فعالیت می کند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از محل کسب وی مبلغ 20 میلیون ریال تراول چک یک میلیون ریالی جعلی کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری ادامه داد: متهم در بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد که تا کنون برای پنج نفر از کسانی که قصد استخدام در شرکت‌های صنعتی را داشتند مدارک تحصیلی جعلی تهیه و ارائه کرده است.

سروان پیلتن در پایان به شهروندان توصیه کرد: چنانچه ادارات دولتی و خصوصی افرادی را برای اشتغال به کار می گیرند ابتدا مدارک تحصیلی آنان را از مراکز آموزش و پرورش استعلام و از اصالت آن مدارک اطمینان کسب کنند. همچنین اسکناس هاو تراول چک‌هایی که به صنوف ارائه می شود، مؤلفه‌های امنیتی آن‌ها را از جمله نوع کاغذ، واترمارک در بدنه کاغذ و استفاده از دستگاه‌های یو وی برای تشخیص اصلی بودن آن‌ها مد نظر قرار دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای با بیش از ۶۰ نفر شاکی که به یکی از شهر های کشور متواری شده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

سرهنگ سامان غنی زاده با اشاره به اینکه متهم از شاکیان مبلغی بیش از ۲ هزار میلیارد ریال با روش پرداخت سود کلان، کلاهبرداری کرده بود، افزود: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

دیگر خبرها

  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد