Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهل ودومین جلسه شورای مرکزی خانه احزاب ایران دیروز به ریاست قدرتعلی حشمتیان برگزار شد.

به گزارش صدای ایران چهل ودومین جلسه شورای مرکزی خانه احزاب ایران (دوشنبه 26 تیرماه) به ریاست قدرتعلی حشمتیان برگزار شد.

دراین جلسه که علاوه برحشمتیان، آقایان صدر، کمالی،غفوری فرد، کاشفی، کواکبیان، کنعانی مقدم، حق‌شناس، حکیمی‌پور،مرتضوی کیاسری،علیخانی، کمیجانی، روح الامینی،تبرایی، شریف، اسلامی تبار، وخانم‌ها راکعی وخان‌محمدزاده ازشورای مرکزی و آقایان محبی و روزبهی نیز ازاعضای خانه احزاب حضور داشتند، پس تلاوت آیاتی ازکلام الله مجید وحدیث هفته توسط حجت الاسلام والمسلمین کیاسری، سپس آقای محبی از اعضای خانه احزاب بعنوان ناطق پیش ازدستور ضمن تشکر از برگزاری همایش‌ها و با قدردانی از تلاش و زحمات رییس خانه احزاب ایران که ازجریان مستقلین واعتدالگرایان بود و درطول یکسال گذشته تلاش چشمگیری داشتند، ازجریان اصلاح طلبان خواست تا درسال آتی که ریاست بعهده اصلاح طلبان خواهد بود فردی درراس امور قرارگیرد که هم وقت کافی برای این امور بگذارد و هم تلاش وسیعی برای پیشبرد امور بنماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حشمتیان در این جلسه گزارشی از روند برگزاری همایش فصلی15تیرماه را ارایه نمود و ضمن تشکر از همکاری شورای مرکزی وحضور پررنگ اصلاح طلبان و مستقلین و اعتدالگرایان درهمایش، ازحضور کمرنگ دوستان اصولگرا دراین همایش انتقاد کرد

در ادامه کواکبیان از پیگیری خود درمورد یارانه احزاب گزارشی را ارایه کرده و اظهار داشت: آقای نوبخت معاون رییس جمهوری وعده داده اند که بزودی در این مورد اقدام نمایند.

در نهایت رییس خانه احزاب ایران درمورد‌ پیش نویس واصله در رابطه با آیین نامه قانون احزاب از دولت نظر حاضرین راخواستند که پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید که کمیته حقوقی به ریاست محمدجواد حق شناس ظرف 48 ساعت آینده در این مورد اعلام نظر و با نظر هیات رییسه پاسخ کمیسیون دولت داده شود.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی صبح امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در بحث جمعیت ابتدا تشکر می‌کنم از مجموعه‌های فعال فرهنگی و حلقه‌های میانی، مدیر کل امور بانوان استانداری همدان که زحمات زیادی در حوزه جمعیت در استان کشیدند.

وی ادامه داد: ریشه اصلی جمعیت به فرهنگی که به صورت تاریخی در جامعه ریشه دار شده بر می‌گرد و با توجه به شعارهایی که در دهه هفتاد مطرح شده و حتی قبل از انقلاب در فضاهای شهری بین اقشار مختلف مطرح بوده که فرزند کمتر را نماد روشنفکری نماد امروزی بودن می‌دانستن و متأسفانه این فرهنگ همچنان حاکم است مشکل اصلی جمعیت در جامعه را فرهنگی دانستند.

شعبانی با اشاره به اینکه بعضی‌ها مسائل اقتصادی را در بحث مسئله جمعیت بیان می‌کنند، افزود: شاید برای بعضی خانواده‌ها اقتصاد مهم باشد اما یک نکته وجود دارد که ضعف اقتصاد بر این نگاه فرهنگی تأثیر گذاراست اما ریشه اصلی همان مسئله فرهنگی است که به اندیشه و جهان بینی جامعه برمیگردد که شاید نیازمند اصلاح باشد.

امام جمعه همدان تصریح کرد: نکته حائز اهمیت توجه به عملکرد خانه های بهداشت و مراکزی که در علوم پزشکی به صورت مستقیم با خانم های باردار در ارتباط هستند این مجموعه‌ها در اصلاح فرهنگ بسیار تأثیرگذار هستند و وزارت بهداشت و درمان یکی از مهمترین ارکانی است که می‌تواند در اصلاح این شرایط کمک کند.

وی اظهار کرد: هر چقدر حلقه های میانی تلاش بکنند خانه‌های بهداشت و پزشکان که جامعه به آنها مراجعه می‌کنند در این موضوع مؤثرتر هستند.

شعبانی در پایان گفت: باید دقت کرد که ما در حوزه جمعیت از کجا ضربه خورده ایم از همانجا درصدد اصلاح شرایط باشیم.

کد خبر 6090771

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • موارد تسری مزایا و امتیازات قوانین ایثارگران مشخص شد
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • اعلام زمان آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد