Web Analytics Made Easy - Statcounter

ری- فرماندار ورامین خواستار ورود جدی مجامع علمی و اساتید دانشگاه برای جلوگیری از خشکی تالاب «بند علیخان» شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا یوسفی صبح سه شنبه در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دانشگاه آزاد اسلامی را بهترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: هر جا کار را به مردم واگذار کرده‌ایم به آن افتخار کرده ایم دانشگاه آزاد اسلامی هم نمونه‌ای از این اقدام است که کار به مردم واگذار شده است و امروز نسبت به آن افتخار می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ورامین در ادامه با گرامیداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: امروز این دانشگاه باعث رونق وزارت علوم شده است و حتی با دانشگاه‌های معتبر دنیا رقابت می کند.

وی در ادامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به شهرستان‌های کوچک رونق بخشیده است، دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید قدر دانشگاه آزاد را بداند.

فرماندار ورامین ادامه داد: روزی این دانشگاه با دست خالی و با کمک امام راحل راه اندازی شد، اما امروز که با همت همه بزرگان نظام شاهد پیشرفت این دانشگاه هستیم، دانشگاهیان این مجموعه علمی نیز باید مشکلات کشور را حل کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه اولین بار سند توسعه شهرستان در دانشگاه آزاد تبیین شده است گفت: از این دست افتخارات باید همیشه در دانشگاه آزاد اسلامی تکرار شود.

یوسفی خطر خشک شدن تالاب «بند علیخان» را متذکر شد و افزود: خشک شدن این تالاب سراسر استان تهران و شهر تهران را تهدید می کند.

وی گفت: اساتید دانشگاه، مسئولین کشور، مجامع علمی و مردم، همه دست در دست هم برای جلوگیری از خشک شدن این تالاب اقدام کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ذکایی دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به‌عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب شد.

ذکایی پس از استیضاح توکلی شهردار سابق با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر نور به عنوان سرپرست شهرداری نور منصوب شد.

شهر ساحلی نور مرکز این شهرستان است که یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده و به گواهی تاریخ رستمدار نام داشته‌ و اکنون یکی از مهمانپذیرترین شهر‌های استان مازندران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد