Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-28@19:40:37 GMT

سهل انگاری که منجر به یک غده سرطانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۷۱۶۳۹

سهل انگاری که منجر به یک غده سرطانی می‌شود


دریافت 5 MB در نمایش رادیویی این هفته داستانی مطرح می شود که در آن فردی توصیه های پزشکی را درباره خودش پشت گوش می اندازد و دکتر به او می گوید سهل انگاری هایش منجر به یک غده سرطانی شده است.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی در قالب «یک حدیث یک زندگی» قصه هایی را طراحی کرده اند و این بار براساس حدیث «نتیجه کوتاهی در کار پشیمانی است و نتیجه دوراندیشی سلامت» از امام علی(ع) یک داستان رادیویی طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این داستان فردی به دکتر می رود و دکتر به او می گوید سهل انگارش هایش در پیگیری پرونده پزشکی اش منجر به پیدایش یک غده سرطانی شده است.

بخشی از دیالوگ های این نمایش را در زیر می خوانید و می‌توانید نمایش را به طور کامل در فایل ضمیمه گوش کنید. همچنین مخاطبان می‌توانند برنامه های رادیو نمایش را روی موج ۱۰۷.۵ بشنوند.

#فکر کنم دکتر اومد.

*سلام.

- سلام آقای دکتر.

*جناب آقای احمد سرمدی درسته؟

- بله آقای دکتر.

*احمد آقا توضیح میدی برام که چه اتفاقی افتاده؟

- والا الان یک ماهی میشه برای خوردن غذا مشکل دارم. این یک هفته اخیر هم که دیگه گلاب به روتون پس می زنه و معده ام شدیدا درد می گیره.

*خب باید حتما کار به اینجا می کشید که به فکر سلامتیت بیفتی.

#آخ گفتین آقای دکتر...


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۱۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی درویشی امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به نقش‌برجسته و بی‌بدیل خبرنگاران و رسانه‌ها در دنیا، اظهار داشت: امروز سلاح جنگ، رسانه‌ها هستند، رسانه می‌تواند نقش خط مقدم افسر جهاد تبیین باشد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی و ادراکی دشمنان علیه کشور و نقش رسانه‌ها در مبارزه با دشمنان دراین‌رابطه، عنوان کرد: امروز افکار عمومی دست رسانه‌ها است، رسانه می‌تواند در فرهنگ‌سازی، توسعه، ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی و … مؤثر باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی در استان، گفت: تقدیر از معلمان نمونه و گفتمان‌سازی تجلیل از معلمان یکی از برنامه‌های این هفته در استان به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام درویشی با اشاره به اینکه تحقق هر امر و ارزشی بستگی به همت معلمان، استادان و … دارد، تأکید کرد: مبارزه با دشمن در عرصه فرهنگی و جهاد تبیین بدون معلمان قابل‌انجام نیست.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکا و همچنین تظاهرات دانشجویان آمریکا علیه این جنایت‌ها و با تأکید بر زیر سوال رفتن تفکر و دموکراسی غربی در این راستا، عنوان کرد: این اتفاقات باید توسط رسانه‌ها تجزیه‌وتحلیل شود.

کد خبر 6090402

دیگر خبرها

  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • چرا پخش سریال حشاشین پس از انتشار ممنوع شد؟/ ممیزی سریال‌های خارجی پسینی است
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • علم گرفتار سانسور و تبعیض رسانه‌ای/ وقتی اسمی از دانشمندان آسیایی و آفریقایی به میان نمی‌آید
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود