Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دو ملی‌پوش دوومیدانی ایران در اردوی برون مرزی برای مسابقات جهانی آماده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مسابقات جهانی دوومیدانی به میزبانی لندن از ۱۴ تا ۲۳ مرداد برگزار می‌شود و چهار ملی‌پوش دوومیدانی ایران که سهمیه این رقابت‌ها را کسب کرده‌اند، ۱۲ مرداد عازم محل مسابقات می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیمور غیاثی، سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص برنامه‌های ملی‌پوشان قبل از مسابقات جهانی اظهار داشت: در حال انجام کار‌های لازم برای روادید دوومیدانی‌کارانی که قرار است به لندن اعزام شوند هستیم. احسان حدادی برای انجام تمرینات خود به بلاروس رفته، حسن تفتیان هم بعد از انجام کار‌های انگشت‌نگاری و صادر شدن روادیدش به ترکیه می‌رود و در آنجا به همراه مربی خود اونتانن‌گای تمرینات خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های جهانی پیگیری می‌کند.

وی در پایان با اشاره به برنامه دو ملی‌پوش اعزامی دیگر خاطرنشان کرد: علی ثمری به همراه مربی خود در شیراز و حسین کیهانی هم در ارتفاعات شهرکرد در حال انجام تمرینات خود هستند. امیدوارم بتوانیم نتایج قابل قبولی در این مسابقات مهم کسب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه

باوجودی که به نظر می‌رسید صربستانی‌ها بعد از ناکامی ویکتور نِمِس در گزینشی اروپایی، این بار به علی ارسلان اعتماد کنند، اما نامی از کشتی‌گیر ایرانی تیم ملی صربستان در جمع کشتی‌گیران ثبت‌نامی گزینشی آخر نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات گزینشی جهانی با کشتی فرنگی از 20 اردیبهشت ماه در استانبول استارت می‌خورد. کشتی‌گیرانی که از دو مسابقه قبلی در مسابقات جهانی صربستان و گزینشی‌های قاره‌ای موفق به کسب سهمیه نشدند، برای آخرین بار شانس خود را برای کسب جواز ورود به المپیک در ترکیه امتحان خواهند کرد.

صربستانی‌ها که در گزینشی اروپایی ویکتور نِمِس را به باکو فرستادند، ترجیح دادند این بار هم کشتی‌گیری که در این وزن صاحب سابقه و تجربه است را به گزینشی آخر بفرستند و باز هم فرصتی به ارسلان دارنده دو نشان طلا و برنز وزن غیرالمپیکی 72 کیلوگرم که در مسابقات قهرمانی اروپا در وزن جدید مدالی نگرفت، داده نشد؛ اما ابراهیم قانم فرانسوی رقیب وزن 72 کیلوگرم ارسلان بار دیگر در ترکیب تیمش قرار گرفته و به دنبال کسب سهمیه المپیک است.

دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

 

همچنین ادموند نازاریان پسر نازاریانِ بزرگ و عنوان‌دار هم که هنوز سهمیه المپیک را برای بلغارها نگرفته، امیدوار است در وزن سنگین و پرمدعی 60 کیلوگرم در ترکیه سهمیه بگیرد.

گئورگ غریبیان ارمنی، زادیک لالی‌یف روس، مراد ممدوف آذربایجانی، گئورگی تیبیلوف صربستانی و جمال والی‌زاده کشتی‌گیر ایرانی که با اسم UWW در مسابقات شرکت می‌کند در 60 کیلو، ایستوان وانچزا از مجارستان، مورات فیرات یا سلجوق کان از ترکیه در 67 کیلو، آدلت تیولی‌بایف روس، لوری لومادزه گرجستانی، زولتان لوای از مجارستان و کمال بی از آمریکا در 77 کیلو، رفیق حسین‌اف آذربایجانی و تورپال بیسلطانوف دانمارکی در 87 کیلو، متهان باشار از ترکیه و میهایل کاجایا صربستانی در 97 کیلو و دیوید آواساپیان ارمنستانی، لاکوبی کاجایا گرجستانی و اسکار مارویک نروژی در 130 کیلوگرم نیز از دیگر مدعیان شاخص حاضر در مسابقات گزینشی جهانی هستند.

در این رقابت‌ها دو کشتی‌گیر راه یافته به فینال و همچنین نفر سوم حقیقی صاحب سهمیه المپیک خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فائضه غفار حدادی با سفرنامه حج به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم