Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه بهره‌برداری از پروژه‌های درمانی در دستور کار قرار دارد گفت: بسترهای درمانی مناسب با کمترین هزینه در استان سمنان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمد همتیان پیش از ظهر امروز در هفتمین کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان سمنان اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید بسترهای مناسب درمانی را با کمترین هزینه فراهم کنیم و این مهم را در اولویت عمل پروژه‌ها و طرح‌های اقتصادی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم سرعت‌بخشی به عملیات اجرایی پروژه‌ها خاطرنشان کرد: طولانی‌شدن احداث و بهره‌برداری از طرح‌های دولت اعتماد مردم را نسبت به عملکرد دستگاه‌های اجرایی و دولتی و مسئولان این نظام سلب می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان تصریح کرد: از تمام ظرفیت‌های کشوری و استانی برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی و درمانی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از پروژه‌های درمانی تحول خوبی را در جامعه ایجاد می‌کند یادآور شد: در چند سال گذشته اقدامات مطلوبی در بخش درمان انجام‌شده است که باید این مهم توسعه و تقویت شود.

علی باقری مدیر برنامه‌وبودجه و پایش عملکرد و مدیر اقتصاد مقاومتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز در این نشست به اعلام برنامه‌ها و طرح‌های اقتصاد مقاومتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود پرداخت و اظهار داشت: این پروژه‌ها در حوزه‌های پیشگیری، درمان، پژوهش و فناوری، آموزش عالی، غذا و دارو طراحی‌شده است که در سال 96 به مرحله اجرا و بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه با انجام این پروژه‌ها تا سال آینده بیش از 300 اشتغال پایدار ایجاد می‌شود ابراز کرد: حفظ سلامت جامعه یکی از مهم‌ترین اهداف این طرح‌ها است و این مهم با در دسترس بودن خدمات سلامت محقق می‌شود.

باقری با اشاره به تأسیس پایگاه اورژانس در مناطق بسطام، کلاته خلیج و طرود بیان کرد: این طرح باهدف کاهش مرگ‌ومیر در مناطق روستایی و محروم شهرستان شاهرود اجرا می‌شود.

وی سلامت عمومی را یک اصل شبکه‌ای دانست و گفت: برای جلوگیری از بیماری‌های واگیردار بهورزان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در خانه‌های بهداشت این شهرستان مستقرشده تا نسبت به شناسایی بیماری در مرحله اولیه اقدام کنند.

مدیر برنامه‌وبودجه و پایش عملکرد و مدیر اقتصاد مقاومتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تصریح کرد: متمرکز کردن مراکز درمانی و ارائه خدمات بهداشت عمومی به‌صورت پوششی و در اقصا نقاط شهرها یکی از اهداف عالی این دانشگاه در سال 96 است.

انتهای پیام/

R41366/P41362/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷

جسوربیک چوریف، معاون وزارت حمل‌ونقل ازبکستان اظهارداشت انتظار می‌رود پروژه راه‌آهن «افغان ترانس» تا پایان سال ۲۰۲۷ تکمیل شود.

چوریف در جریان سومین نشست سرمایه گذاری بین المللی تاشکند، گفت: «این پروژه به اتصال سه کشور ازبکستان، افغانستان و پاکستان کمک خواهد کرد. راه‌آهن نقش مهمی در ایجاد دهلیز ترانسپورتی اوراسیا ایفا خواهد کرد. در نتیجه کشورهای آسیای مرکزی به یک بندر اقیانوس هند دسترسی خواهند داشت.»

وی تصریح کرد: این راه‌آهن زمان انتقال کالا را از ۳۵ روز به ۵ روز و هزینه انتقال کالاها را حداقل ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

این درحالیست که امروز هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان با هدف بررسی شرایط افزایش تجارت میان ترکمنستان و افغانستان وارد هرات شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷