Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-20@03:00:15 GMT

لاشه یک راس قوچ وحشی در شیروان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۷۲۱۱۲

لاشه یک راس قوچ وحشی در شیروان کشف شد

بجنورد- مامورین یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی موفق به کشف لاشه یک راس قوچ وحشی و دستگیری یک نفر شکارچی متخلف شدند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت:طی بازرسی از منزل شکارچی متخلف،لاشه یک راس قوچ وحشی، یک قبضه اسلحه دولول، مقادیزی ساچمه و مهمات و تعداد۳۰ شاخه درخت جنگلی که بصورت غیر قانونی قطع شده بود کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر علیپور افزود: در همین رایطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مقامات قضایی شهرستان شد.

وی خاطر نشان کرد: طبق قانون شکار و صید بهای ضرر و زیان شکار هر راس قوچ و میش وحشی مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور از دستگیری ۲ شکارچی غیرمجاز و غیر بومی در حوزه استحفاظی این شهرستان، خبر داد.

مجتبی استوار زاده گفت: طی اخبار واصله مبنی بر شکار غیرمجاز حیوانات وحشی در حوزه استحفاظی شهرستان راور، با تلاش شبانه روزی مامورین گشت یگان حفاظت از محیط زیست و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی، ۲ نفر شکارچی غیر مجاز و مسلح غیربومی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از دستگیری شکارچیان توسط دوستداران محیط زیست، پرونده قضایی تشکیل و در این عملیات تعداد سه قبضه سلاح و همچنین لاشه چهار رأس جبیر نیز کشف و ضبط گردید، اظهار کرد: در حین بازپرسی از متهمین، شکارچیان به بزه ارتکابی خود اقرار نموده اند و در این خصوص قرار تامین کیفری متناسب صادر شد.

وی افزود: مطابق با ماده ۱۳ قانون صید و شکار و همچنین قانون مجازات اسلامی برای شکار حیوانات وحشی و اقدامات علیه محیط زیست مجازات حبس از نود و یکروز تا سه سال و همچنین جزای نقدی در نظر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۴۴ متخلف زیست محیطی دستگیر شدند
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی + ویدئو
  • مشاهده و ثبت پلنگ برای نخستین بار در شهرستان کوهسرخ
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • شکارچیان حیوانات وحشی در راور به دام قانون افتادند
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • پلمب ۸ تجهیزات بازی غیر استاندارد در شیروان
  • وضعیت خوب بارندگی‌های امسال و غنی شدن پوشش گیاهی