Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت اعلام کرد: کسانی که فکر می کنند در قرارداد نفتی رفتار غیرقانونی انجام شده به جای تشویش اذهان عمومی، اسناد خود را به دستگاه قضا ارائه کنند.

محمد باقر نوبخت در نشست هفتگی خود با اصحاب رسانه با اشاره به قرارداد توتال گفت: دو دیدگاه متفاوت به این قرارداد وجود دارد، عده‌ای معتقد هستند که این قرارداد و درآمدش یک سرمایه‌گذاری خارجی است که در پایان بیست سال، هفتاد و سه میلیارد دلار برای کشور درآمد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: برخی‌ها می‌گویند چرا سهم ایران در این قرارداد کم است، توتال قراردادی بین شرکت ملی ایران، شرکت چینی و توتال است که یک کنسرسیوم خارجی است.

سخنگوي دولت در پاسخ به سوالی مبني بر اينكه آيا بازداشت فریدون تاثیری بر چینش کابینه دارد گفت: این اقداماتی که شما اشاره کردید تاثیری بر اراده روحانی ندارد، او بسیار صبور و خویشتن دار عمل می کند و بسیار زیرک است و می داند برخی اقدامات برای برهم زدن ثبات انجام می شود اما از اعتدال خارج نمی شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم) گل زیبای عادل فردوسی‌پور (فیلم) حضور چهره‌های سرشناس فوتبالی در مراسم همسر زنوزی (فیلم)

دیگر خبرها

  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • فناوری شبیه سازی Voice Engine چه خطراتی دارد؟