Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@15:20:22 GMT

دولت به دنبال سرپوش نهادن بر روی شکست برجام است

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۷۲۳۳۶

دولت به دنبال سرپوش نهادن بر روی شکست برجام است

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس نهم گفت: دولت به دنبال سرپوش نهادن بر روی شکست برجام در دومین سالگرد این تعهدنامه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر صالحی نسب در گفتگوبا صبح توس اظهار کرد: برجام در زمان که مطرح شد توافقی میان جمهوری اسلامی و گروه 1+5 بود تا امروز نیز این توافقنامه هیچ دستاوردی برای کشورمان نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ایران در برجام تمام تعهدات خود را اجرایی کرد، ولی طرف مقابل نه تنها به تعهدات خود عمل نکرد، بلکه هرروز شاهد افزایش تحریم‌ها بر کشورمان هستیم.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس نهم با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در دیداربا نمایندگان مجلس نهم افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس نهم اعلام فرمودند «ما به تیم مذاکره کننده کشورمان اعتماد داریم، ولی به طرف مقابل اعتماد نداریم، نباید در برجام اعتماد بصورت یک طرفه انجام بشود و به غربی‌ها اعتماد کرد».

صالحی نسب در رابطه با بدعهدی آمریکایی‌ها در برجام گفت: آمریکایی‌ها بارها اعلام کردند برجام را قبول ندارند و تا امروز نه گشایشی در سیستم بانکی توسط غربی‌ها صورت گرفته و نه تحریم‌ها توسط آمریکایی‌ها برداشته شده است.

وی در ادامه ابراز داشت: دولت به دنبال سرپوش نهادن بر روی شکست برجام در سال دوم این تعهدنامه است؛ روحانی به دنبال ایجاد بهانه‌ای برای انحراف افکار عمومی است.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس نهم ادامه داد: برجام تا امروز توفیق و دستاوردی برای کشورمان نداشته است، بسیاری از دستاوردهای کشورمان بخصوص در بحث هسته‌ای را از دست دادیم و ملت ایران شاهد این موضوع هستند.

صالحی نسب در بخش دیگری از این گفت‌وگو در رابطه با قرارداد توتال خاطرنشان کرد: ترفندی که دولت در قرارداد توتال مطرح کرده این است که این قرارداد می تواند سیستم بانکی را در کشور باز کند.

وی تصریح کرد: برجام تا امروز توفیق و دستاوردی برای کشورمان نداشته است، بسیاری از دستاوردهای کشورمان بخصوص در بحث هسته‌ای را از دست دادیم و ملت ایران شاهد این موضوع هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در  پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. 

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید. 
این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه‌ قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.
اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

محمدباقر قالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!