Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس عبدی گفت: یک گروه باید دنبال بازسازی هویت خودش در درجه اول باشد؛ نه آنکه هویت خودش را هم از دست بدهد تا جلب آرا کند چون در این صورت همان آرای پیشین خود را نیز از دست می دهد. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش نامه نیوز، عباس عبدی در پاسخ به این سوال که اصولگرایان برای انتخابات مجلس دهم کلاه مخملی ها را برای برنامه تبلیغاتی خود دعوت کردند و در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و پس از آن نیز تتلو را آوردند به نظر شما آنها می توانند با این روش ها آرای خاکستری را به سمت خود جذب کنند؟ گفت: خدا عاقبت کسانی را بخیر کند که آرای خاکستری شان می خواهد تتلو و کلاه مخملی ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: نمی دانم آنجا اصلا کسی به این موضوعات بطور جدی فکر می کند یا آنکه همین طور تتلو می آید و ردیف جلو می نشیند، کلاهش را هم کج می گذارد و خالکوبی هایش را بیرون می اندازد. من که دیروز عکس مراسم را دیدم جا خوردم. به نظرم همه در نهایت تتلیتی می شوند و یک کلاه مخملی هم سرشان بگذارند تمام است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی یادآور شد: معتقدم این کارها دردی را دوا نمی کند. اصلا نباید در ابتدا دنبال جذب آرا بود، این یک بحث ثانوی است. یک گروه باید دنبال بازسازی هویت خودش در درجه اول باشد؛ نه آنکه هویت خودش را هم از دست بدهد تا جلب آرا کند چون در این صورت همان آرای پیشین خود را نیز از دست می دهد.

عبدی ادامه داد: در دنیای واقعی این طور نیست که آقای رسایی یا آقای رئیسی مطالبات تتلیتی ها را نمایندگی کنند. اگر می بینند هنرمندان به دیدار آقای خاتمی می روند و احترام می گذارند، آن یک دلیلی دارد نه آنکه آقای خاتمی بخواهد فقط برای جلب ارای آنها رفتار کند. این کار یک پایه تحلیلی و یک ایده ای پشت آن وجود دارد که در اقدامات اصولگرایان دیده نمی شود این افراد بیشتر اقتضایی عمل می کنند تا تحلیلی.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آبادان اعلام کرد واجدین شرایط، می‌توانند از ساعت ۸صبح جمعه بیست و یکم اردیبهشت با در دست داشتن یکی از اوراق شناسایی نظیر شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، کارت پایان خدمت و گواهینامه رانندگی به یکی از شعب اخذ رای تعیین شده مراجعه کنند و به صورت الکترونیکی رای خود را ثبت نمایند.

حوزه انتخابیه آبادان دارای ۱۴۸شعبه اخذ رای ثابت و سیار است که ۱۳۱شعبه آن در آبادان و بخش مرکزی و ۱۷شعبه در حوزه فرعی اروندکنار مستقر است.

متولدان بیست و یکم اردیبهشت یک هزار و سیصد و هشتاد و پنج شمسی و قبل از آن می‌توانند در انتخابات مرحله دوم شرکت کنند. همچنین کسانی مجاز به حضور در این مرحله هستند که یا در هیچکدام از شعب اخذ رای کشور در مرحله اول رأی نداده باشند یا تنها در حوزه انتخابیه آبادان رای داده اند، لذا افرادی که در مرحله‌ی اول در شهری غیر از حوزه انتخابیه آبادان رای داده اند در این مرحله نمی‌توانند در رای گیری این حوزه شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • انتقاد عباس عبدی از ممنوعیت دوباره ورود زنان به ورزشگاه ها/اگر جرات دارید مردان را محروم کنید/ آنها فحاشی می‌کنند، زنان‌ محروم می‌شوند؟!
  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان
  • سمت راست سرتان درد می‌کند؟ این چند روش را امتحان کنید
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • (عکس) کنایه آتشین محمد عباس‌زاده به پیرمرد جنجالی اصفهانی
  • پایان ۳۸ سال فراغ و دوری خانواده شهید عباس رمضانی + تصاویر و جزئیات
  • واکنش عباس عبدی به سخنان مهدی نصیری: اصلاح‌طلبی و براندازی دو راهبرد غیر قابل جمع است
  • مراسم عزاداری‌های خود را در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) با ما به اشتراک بگذارید
  • اعلام فهرست کاندیداهای شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس
  • طرز تهیه دسر شکلاتی رژیمی، با خیال راحت دسر بخورید!