Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره)کشور گفت: امسال ۱۷۰ هزار فرصت شغلی به همت کمیته امداد در کشور ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سید امیرمنصور برقعی پیش‌از ظهر امروز در نخستین دوره آموزشی منطقه‌ای مدیران استانی که با حضور معاونین و مدیران کل ستاد مرکزی امداد و مسئولان استان در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: این دوره‌های آموزشی براساس مسافت در 5 منطقه کشوری برنامه‌ریزی شده و برای نخستین بار است که در امداد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دوره‌های آموزشی منطقه‌ای مدیران استانی در دو مرحله و به‌صورت هفتگی بوده و یکهزار و 20 نفر را پوشش می‌دهد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره)کشور تصریح کرد: دوره‌های آموزشی از قبل برنامه‌ریزی شده و براساس کانون ارزیابی مشاغل و حوزه‌های کلیدی و تربیت مدرس به‌صورت بومی در امداد تدارک و برای سال آینده آموزش‌ها براساس ارزشیابی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی گفت: در هم‌اندیشی صورت گرفته معاونین ارشد امداد دیدگاه‌های خود را تا سطح مدیران شهرستان‌ها ابلاغ و از فرصت پرسش و پاسخ در حوزه‌های اسناد راهبردی و احکام برنامه ششم امداد بهره لازم را می‌برند.

برقعی با اشاره به بحث توانمندسازی اشتغال افزود: زمینه‌سازی‌های صورت گرفته بصورت طرح اشتغال متمرکز روی طرح‌های کوچک و خانگی بوده و اساساً بنگاه بزرگ نداریم.

وی اظهار کرد: در سال گذشته بیش از صد و 2 هزار طرح اشتغال در سامانه رصد ثبت و در سه سال گذشته 20 درصد اشتغال‌های جدید کشور را کمیته امداد محقق کرده است.

پرداخت تسهیلات 500 میلیون ریالی به طرح‌هایکارآفرینی

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره)کشورگفت: امسال 170 هزار فرصت شغلی ایجاد شده که از این تعداد 140 هزار طرح جدید و 30 هزار از طریق کاریابی در واحدها هدف‌گذاری و سقف تسهیلات سال گذشته 15 میلیون تومان بود که در سال جاری به 20 میلیون تومان ارتقاء یافته است.

وی گفت: با توجه به افزایش هزینه‌ها اختصاص وام 50 میلیون تومانی برای طرح کارآفرینی در دستور کار مرکز قرار دارد و در آئین‌نامه‌ها استفاده همزمان دو نفر در یک خانواده از تسهیلات اشتغالزایی پیش‌بینی شده است.

تخصیص اعتبار 85 میلیارد تومانی برای طرح‌های اشتغالزایی در کردستان

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره)کشورخاطر نشان کرد: سهم استان کردستان از اعتبارات اختصاص یافته برای 4 هزار طرح اشتغال 85 میلیارد تومان است که 65 میلیارد تومان از اعتبارات بانکی و 20 میلیارد تومان از ظرفیت صندوق اشتغال و صندوق قرض‌الحسنه امداد و ولایت تأمین می‌شود.

انتهای پیام/

R7848/P1336/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به گفته مدیر کل کمیته امداد فارس: ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور به شیراز آمدند تا به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی واقشار نیازمند مناطق محروم استان فارس خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.
این اردوی جهادی با شعار مکتب صادق، وعده صادق، خدمت صادق تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.
موصلی افزود: دندانپزشکان این طرح طی ۴ روز، به بیش از ۲ هزار نفر از خدمات دندان پزشکی ارائه می‌دهند.
عادلی مسئول برگزاری این اردوی جهادی گفت: همه خدمات دندانپزشکی که در قالب این طرح به بیماران ارائه می‌شود رایگان است و پیش بینی شده برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد تومان هزینه شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان