Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری جاعل تراول چک‌های یک میلیون ریالی در سمنان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سروان پیلتن با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبر از منابع خبری و در بررسی‌های میدانی پلیس آگاهی، کارآگاهان پلیس متوجه فردی شدند که در خصوص جعل مدارح تحصیلی و تراول چک فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تلاش پلیس برای دستگیری این جاعل خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از محل کسب وی مبلغ ۲۰ میلیون ریال تراول چک یک میلیون ریالی جعلی کشف کردند.

رییس اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری ادامه داد: متهم در بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد که تاکنون برای پنج نفر از کسانی که قصد استخدام در شرکت‌های صنعتی را داشتند مدارک تحصیلی جعلی تهیه و ارائه کرده است.

سروان پیلتن به شهروندان توصیه‌کرد: چنانچه ادارات دولتی و خصوصی افرادی را برای اشتغال به کار می‌گیرند ابتدا مدارک تحصیلی آنان را از مراکز آموزش و پرورش استعلام و از اصالت آن مدارک اطمینان حاصل کنند.

این مقام انتظامی از شهروندان و فعالان بازار خواست اسکناس‌ها و تراول چک‌هایی که به آنها ارائه می‌شود و همچنین مؤلفه‌های امنیتی آنها و از جمله نوع کاغذ، واترمارک در بدنه کاغذ و استفاده از دستگاه‌های یو وی برای تشخیص اصلی بودن آنها را مد نظر قرار دهند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

کهربایی  با اشاره به برگزاری جشن گلریزان گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از خیران و نیکوکاران در این آیین حضور داشتند.

وی با اشاره به وجود ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان گرمسار ادامه داد: ۳۷۰ میلیارد ریال برای آزادی این زندانیان نیاز است.

مدیرکل زندان‌های سمنان بیان کرد: کمک خیران، تامین ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال و بخشش طرفین در ۱۴۰۲ به آزادی ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد گرمسار با مجموع بدهی بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال منجر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • توقیف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در استان های غربی
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی باشید
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی باشید
  • تحصیل در خارج از کشور، مطمئن‌ترین روش مهاجرت
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی