Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: سامانه مشاوره رایگان حقوقی اصحاب رسانه گیلان با همکاری سازمان بسیج حقوقدانان این استان راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، محسن جعفری ظهر امروز در نشست با رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اصحاب رسانه نیازمند مشاوره رایگان حقوقی هستند، اظهار کرد: مشاوره حقوقی اصحاب رسانه عامل پیشگیری از وقوع جرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نیازهای حقوقی جامعه رسانه استان گیلان، افزود: بیش از 70 درصد اصحاب رسانه گیلان عضو کانون‌های 18 گانه سازمان بسیج رسانه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران خبری، مدیران رسانه، سردبیران، کارکنان نشریات و عوامل توزیع از جمله جامعه هدف این سازمان هستند.

جعفری با تأکید بر تشکیل جبهه فراگیر رسانه‌های تراز انقلاب اسلامی، تصریح کرد: برای دستیابی به این مهم که از اهداف اصلی سازمان است با همکاری رسانه‌ها تلاش می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه آماده ارایه مشاوره رایگان حقوقی به خبرنگاران و اصحاب رسانه هستیم، اظهار کرد: رعایت قانون مطبوعات مورد انتظارمان از اصحاب رسانه است.

سعید بابایی با تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه خبرنگاران بسیجی در نشر ارزش‌ها و پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی، افزود: وکلا، قضات، سردفتران و کارشناسان رسمی دادگستری از جمله جامعه هدف بسیج حقوقدانان هستند.

وی شماره تلفن 33142197 بسیج حقوقدانان را برای ارایه مشاوره حقوقی رایگان به اصحاب رسانه اعلام و گفت: در ساعات اداری آماده ارائه مشاوره حقوقی رایگان تلفنی و حضوری به اصحاب رسانه گیلان هستیم.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور

معاون برنامه‌ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو با اشاره به راه‌اندازی سامانه برخط اعلام کمبودهای کشوری گفت: با راه‌اندازی این سامانه اطلاعات دقیق کمبودهای دارویی معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در دسترس قرار می‌گیرد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، ناصر هیراد با بیان به اینکه در گذشته افراد مختلف و حتی غیرمتخصص در خصوص کمبودهای دارویی اظهار نظر کرده و ارقام مختلفی را در مورد آن اعلام می‌کردند، اظهار کرد: از سال گذشته مسیرهای مختلفی برای احصای کمبودهای دارویی تعریف شده است که آمار جامعی را در اختیار سازمان غذا و دارو قرار می‌دهد.

وی گفت: لازم به ذکر است در منابع مختلف تعاریف متعددی برای کمبودهای دارویی ذکر شده است که اعلام اعداد متناقض خود گواه موضوع است، بدیهی است سازمان غذا و دارو مرجع رسمی اعلام کمبودهای دارویی است.

وی افزود: بررسی عملکرد شرکت‌های پخش از لحاظ نحوه توزیع و اعمال اقدامات اصلاحی به صورت مستمر در حال انجام بوده و طرح سامانه‌ای شدن برنامه توزیع داروها و توسعه سامانه اعلام کمبودهای دانشگاه از طریق اضافه شدن موجودی شرکت‌های پخش دارو در دست اقدام است، پایش کمبودهای دارویی و زنجیره تأمین به صورت ویژه با دو روش شناسه‌گذاری و رصد کمبود معاونت‌ها بر اساس مبتنی بودن شواهد نیز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده ضمن پایش بهتر کمبودها، امکان برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای جبران آن وجود دارد، همچنین معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور با دسترسی به این سامانه می‌توانند از میزان موجودی دارو اطلاع یافته و نسبت به پیگیری و رفع مشکل حوزه خود اقدام کنند.

کد خبر 748678

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور