Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: شمار قربانیان حوادث جاده ای استان از ابتدای تیرماه امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 70 درصد افزایش یافته است.

سرهنگ علیرضا حسین زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیشترین تصادفات منجر به فوت در محورهای استان از محور بجنور به جنگل گلستان گزارش شده است و پس از آن تصادف های رخ داده در محور راز، بیشترین آمار قربانیان این حوادث را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیرماه پارسال 16 نفر در حوادث رانندگی در جاده های استان جان خود را از دست داده بودند اما این رقم در تیرماه امسال حدود 70درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: تیرماه امسال 9 نفر در حوادث رانندگی در محور بجنورد به جنگل گلستان جان خود را از دست داده اند این در حالی است که در تیرماه پارسال یک نفر در تصادف های این محور کشته شده بود.

به گفته رئیس پلیس راه خراسان شمالی، تیرماه امسال چهار نفر در حوادث رانندگی در محور راز جان باخته اند.

وی به افزایش شمار حوادث رانندگی در جاده های فرعی اشاره کرد و بیان داشت: تیرماه امسال در سه فقره تصادف در محورهای فرعی شهرستان راز و جرگلان 6 نفر کشته شدند.

گلایه از کندی اجرای تعریض محور بجنورد به جنگل گستان

حسین زاده در بخش دیگر از سخنان خود از کندی اجرای تعریض محور بجنورد به جنگل گستان گلایه کرد و گفت: برای ارتقای ایمنی ترددهای جاده ای، نیاز است به اجرای این پروژه راه سازی سرعت داده شود.

وی اظهار کرد: از متولیان انتظار می رود تا برای کاهش حوادث جاده ای و تامین ایمنی مسافران و عابران از این محور، تلاش بیشتری برای سرعت دادن به زمان بهره برداری از پروژه راهسازی بجنورد به جنگل گلستان داشته باشند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ سرگرد محمد احمدی گفت: این تصمیم تا زمان تخلیه بار ترافیکی این محور کوهستانی و پرتردد از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ و اجرا شده است.

بیشتر بخوانید؛ جاده چالوس یک‌طرفه شد

وی به کابران جاده‌ای توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی با جلو را در این محور کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا خاطره خوبی از سفر خود و خانواده شان رقم بزنند.

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون حوادثی مبنی بر وقوع تصادفات و حوادث طبیعی در این محور گزارش نشده است.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه‌های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می‌رسد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229348 برچسب‌ها ترددهای جاده ای

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • کاهش۱۰ درصدی کشت گل محمدی در خراسان رضوی به دلیل خشکسالی