Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی شرکت شهر جدید پردیس؛ بر اساس این برنامه، زمان افتتاح واحدهای فاز 5 در هفته سوم و چهارم مرداد ماه، فاز 8 هفته اول مرداد تا پایان شهریور ماه خواهد بود.
همچنین طبق زمانبندی های اعلام شده ، افتتاح واحدهای مسکن مهر در فاز 9 شهر جدید پردیس در هفته دوم مرداد ماه و فاز 11 نیز در هفته اول تا چهارم مرداد ماه سال جاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در مراسم افتتاح 650 واحد مسکونی مسکن مهر محله مهران واقع در فاز 5 شهر جدید پردیس اعلام کرد:خوشبختانه طی 4 ماه اخیر شاهد تحویل 5 هزار و 700 واحد مسکن مهر در 4 مرحله افتتاح در شهر جدید پردیس بودیم.
محسن نریمان با بیان این که با تحویل یان واحدها برای بیش از 20 هزار نفر سرپناه آماده شده است، ما موفق شدیم مهم‌ترین مشکل این پروژه‌ها در احداث زیرساخت را رفع کرده و طرح‌های روبنایی را تا حد زیادی پیش ببریم.
وی با اشاره به دیر شروع شدن اقدامات اجرایی پروژه مسکن مهر پردیس بیان کرد: با اعتماد سازی انجام شده خوشبختانه امور مربوط به تعهدات و آورده متقاضیان در حال انجام است و تنها بخشی از مشکلات نرم‌افزاری باقی‌مانده است که سعی داریم در صورت عدم رفع آن‌ها نیز مسائل را به نفع متقاضیان تمام کرده و تا پایان سال جاری بخش عمده‌ای از واحدها را تکمیل و به متقاضیان تحویل دهیم.
تعداد واحدهای مسکن مهر در شهر جدید پردیس بیش از 80 هزار واحد است که تاکنون بیش از 15 هزار واحد آن به متقاضیان تحویل شده و به تدریج مابقی واحدهای مسکن مهر تحویل متقاضیان این شهر خواهد شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد

هاشمی در حاشیه بازدید از روند احداث طرح‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان، گفت: با حضور آیت الله رئیسی، رییس جمهور، جشن واگذاری زمین به واجدان شرایط طرح جوانی جمعیت در قالب طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد و بیش از یکهزار و ۱۵۷ قطعه زمین به صورت رایگان در اختیار افراد واجد شرایط استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، بالغ بر ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اجرای بخشی از طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان، ادامه داد: این طرح اکنون با کیفیت و سرعت، در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • طرح‌های نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • پروژه نهضت ملی مسکن در تنگستان سرعت خوبی دارد
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در استان سمنان
  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان