Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:26:27 GMT

تیم فوتسال آتلیه قم به دیدار فرش آرای مشهد می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۷۴۸۴۷

تیم فوتسال آتلیه قم به دیدار فرش آرای مشهد می‌رود

قم - تیم فوتسال آتلیه قم در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال ایران به دیدار فرش آرای مشهد می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌ها تیم فوتسال آتلیه قم در مسابقه‌ای خانگی پذیرای تیم فوتسال فرش آرای مشهد است.

تیم‌های فوتسال آتلیه قم و فرش آرای مشهد در حالی در قم برابر هم صف آرایی می‌کنند که تیم آتلیه قم با توجه به معوقه شدن بازی هفته اول خود، ۲ بازی انجام داده و ۴ امتیاز کسب کرده است و جایگاه خوبی در جدول دارد گرچه اینجایگاه با توجه به هفته‌های آغازین لیگ، ممکن است کاذب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان سید وحید غیاثی در تیم آتلیه قم در اولین مسابقه خود قرار بود در قم میزبان تیم قهرمان فصل گذشته دسته اول یعنی مقاومت قرچک باشند که این بازی برگزار نشد اما در دومین بازی در قم ۳ بر ۲ از سد ارژن شیراز عبور کردند.

دومین بازی تیم آتلیه قم در شهر قدس برابر پارسیان این شهر برگزار شد که این مسابقه به تساوی ۲ بر ۲ انجامید البته تیم پارسیان شهر قدس با خرید امتیاز تیم دبیری تبریز به لیگ برتر آمده و فصل گذشته یک تیم دسته اولی محسوب می‌شد.

اکنون تیم آتلیه قم برای کسب دومین پیروزی فصل امروز باید در قم با تیم مشهدی فرش آرا مسابقه دهد و این بازی می‌تواند با حضور پرشور تماشاگران فوتسال دوست قمی جذابیت‌های بیشتری پیدا کند.

تیم فوتسال آتلیه قم فصل گذشته نایب قهرمان لیگ دسته اول کشور شد و به لیگ برتر صعود کرد و بازیکنان این تیم را در لیگ برتر نفرات بومی فوتسال قم تشکیل می‌دهند گرچه این تیم از نظر مالی دچار مشکل است.

دیدار تیم‌های فوتسال آتلیه قم و فرش آرای مشهد از ساعت ۱۸ امروز سه شنبه در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد ناظم الشعریه کارشناس و مربی فوتسال در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: تیم تایلند شرایط خوبی ندارد و تیم ما از بازی با ازبکستان هم بهتر بازی خواهد کرد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ازبکستان به عنوان سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان