Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، ویکتوریا آلبان دو تورس؛ رئیس صلیب سرخ اکوادور در دیدار با سیدامیرمحسن ضیائی؛ رئیس جمعیت هلال احمر ببازدید از توانمندی های جمعیت هلال احمر را حیرت آور دانست و افزود: در بازدید از سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر متوجه وجود تکنیک های خاص و قابل توجه امدادگری شدم که مایل هستیم در این زمینه جمعیت هلال احمر ایران همکاری لازم را با صلیب سرخ اکوادور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تکنیک های امدادگری هلال احمر ایران می تواند برای ما بسیار مفید باشد و نیروهای امدادی صلیب سرخ اکوادور نیازمند گذراندن دوره های لازم و دستیابی به این تکنیک ها هستند.

خواهان انجام همکاری های مشترک با شرکت صنایع نساجی هلال هستیم

رئیس صلیب سرخ اکوادور در این دیدار به بازدید از شرکت صنایع نساجی هلال ایران اشاره کرد و اظهارداشت: از محصولات تولید شده توسط شرکت صنایع نساجی هلال ایران بازدید کردیم که محصولات تولید شده در این کارخانه هم از کیفیت خوبی برخوردار بود و هم با قیمت های بسیار ناچیز ارائه می شد که در این زمینه خواهان انجام همکاری های مشترک هستیم.

وی با اشاره به بازدید از مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، گفت: فعالیت مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران بسیار قابل توجه بود و صلیب سرخ اکوادور درخواست دارد تا در صورت امکان، جمعیت هلال احمر ایران نسبت به راه اندازی چنین مرکزی در کیتو اکوادور، اقدام کند.

تولیدات شرکت سها برای اکوادور حیرت انگیز بود

آلبان دو تورس درباره بازدید خود از شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر(سها) نیز عنوان کرد: تولیدات این شرکت برای ما بسیار حیرت انگیز بود و امیدواریم بتوانیم در این زمینه نیز با یکدیگر همکاری های بسیار خوبی داشته باشیم.

وی ضمن تبریک به جامعه هدف جمعیت هلال احمر از دکتر سیدامیرمحسن ضیائی؛ رئیس جمعیت هلال احمر ایران به عنوان مدیری توانمند و با تجربه در زمینه امدادرسانی در سوانح و حوادث یاد کرد و گفت: شک ندارم که مدیری چون رئیس جمعیت هلال احمر ایران نقشی حیاتی در مدیریت فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر خواهد داشت و تنها کاندید جدی و رسمی در منطقه آسیا و اقیانوسیه برای نایب رئیسی هیئت حاکمه فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، جمعیت هلال احمر ایران است و صلیب سرخ اکوادور در زمینه کسب آراء لازم برای نایب رئیسی هلال احمر ایران در هیئت حاکمه، تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

همکاری ها و ارتباطات صلیب سرخ اکوادور و هلال احمر ایران ریشه ای و عمیق است

رئیس صلیب سرخ اکوادور با اشاره به ادامه همکاری های مشترک میان صلیب سرخ این کشور و جمعیت هلال احمر ایران، یادآور شد: همکاری ها و ارتباطات صلیب سرخ اکوادور و هلال احمر ایران مقطعی نبوده و به صورت مداوم، ریشه ای و عمیق ادامه خواهد داشت، بیان کرد: هلال احمر ایران و صلیب سرخ اکوادور با تمام فاصله زبانی و زمانی که دارند، هدفی مشترک را دنبال می کنند.

فعالیت‌ هلال‌احمر ایران در امریکای جنوبی را با مراکز در اکوادور و بولیوی می‌شناسند

در ادامه این دیدار سیدامیر محسن ضیائی؛ رئیس جمعیت هلال احمر خطاب به ویکتوریا آلبان دو تورس؛ رئیس صلیب سرخ اکوادور با بیان اینکه ظرفیتی که شما در کشور ایران مشاهده کردید بخشی از ظرفیت های جامعه جهانی صلیب سرخ و هلال احمر است، گفت: به همین صورت ظرفیت و توانمندی های صلیب سرخ اکوادور بخشی از این ظرفیت عظیم و بسیار بزرگ جهانی محسوب می شود و هلال احمر ایران هم می تواند از توانمندی ها و ظرفیت های صلیب سرخ اکوادور استفاده کند.

وی ادامه داد: فعالیت های هلال احمر ایران در امریکای جنوبی را با فعالیت مراکز هلال احمر در اکوادور و بولیوی می شناسند.

مرکز درمانی هلال احمر ایران در اکوادور،خدمات همودیالیز ارائه می کند

رئیس جمعیت هلال احمر درباره ارتقا خدمات جمعیت هلال احمر در اکوادور، اظهارداشت: مرکز درمانی هلال احمر ایران در اکوادور در زمینه ارائه خدمات همودیالیز فعالیت می کند و راه اندای مرکز درمان ناباروری در این کشور توسط هلال احمر ایران منوط به کسب مجوز از وزارت بهداشت اکوادور و پس از آن پشتیبانی یک بیمارستان مجهز در این زمینه است. اما در صورت صلاحدید مسئولان صلیب سرخ اکوادور امکان اعزام نیروی متخصص در زمینه درمان ناباروری و استفاده از تخصص و توانمندی این فرد، نسبت به انجام همکاری ها اقدام شود.

برگزاری دوره های کوتاه مدت تکنیک های امدادی برای امدادگران صلیب سرخ اکوادور

ضیائی درباره برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت تکنیک های امدادی برای امدادگران صلیب سرخ اکوادور، گفت: امکان برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت از سوی سازمان امدادو نجات جمعیت هلال احمر برای اعضای صلیب سرخ اکوادور در ایران وجود دارد.

اعلام آمادگی برای ارسال محصولات تولید شده در شرکت نساجی هلال ایران برای صلیب سرخ اکوادور

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به استقبال بسیار خوب مسئولان صلیب سرخ اکوادور از محصولات تولید شده در شرکت صنایع نساجی هلال ایران و شرکت سها، یادآور شد: با توجه به مسافت طولانی میان ایران و اکوادور ارسال کالاهای تولیدی کاملا غیر اقتصادی است اما در صورت تمایل مسئولان صلیب سرخ اکوادور، ارسال محصولات از سوی این شرکت امکان پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم انتخابات نوامبر آینده، انتخابات خوبی برای نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر باشد، تصریح کرد: با توجه به کاندیداتوری کشورهای جدید، امید می رود تغییرات گسترده ای در اعضای تشکیل دهنده هیئت حاکمه فدراسیون به وجود بیاید و جمعیت های جدید با ایده های نو و بدیع که به دنبال اجرای ایده های خود هستند،کمک کنند تا جامعه جهانی صلیب سرخ و هلال احمر تازه و رو به جلو باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ با حضور رئیس مجلس

گرامیداشت روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ صبح امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مرکز همایش‌های نورالرضا(ع) برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3082229 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ با حضور رئیس مجلس
  • هلال احمر ایران عضوی فعال و تلاشگر است
  • طرح پیش نویس ۵ قطعنامه در زمینه‌ همکاری صلیب سرخ و هلال احمر
  • هلال احمر دارای سرمایه عظیمی است
  • رئیسی مجامع جهانی را به یاری غزه فراخواند
  • هلال احمر ایران ۱۰۲ ساله شد
  • همایش بزرگ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر آغاز شد
  • ورود ۹۰۰ خودروی امدادی جدید به چرخه امداد و نجات
  • سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر آغاز شد
  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک