Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@15:32:48 GMT

200 آمبولانس موتوری آغاز بکار می کند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۷۵۱۰۶

200 آمبولانس موتوری آغاز بکار می کند

تین‌نیوز |

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: 200 موتورلانس یا آمبولانس موتوری برای ورود به ناوگان اورژانس تهران خریداری و وارد کشور شده است و هفته آینده طی مراسمی این آمبولانس ها وارد ناوگان اورژانس تهران می‌شوند.

پیرحسین کولیوند افزود: 200 آمبولانس موتوری برای فعالیت در ناوگان اورژانس تهران از حدود سه ماه پیش وارد کشور شدند اما به علت مشکلات گمرگی ترخیص آنها به طول انجامید اما اکنون همه این موتولانس‌ها ترخیص شده و برای ورود به ناوگان اورژانس تهران آماده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: دوشنبه هفته آینده -دوم مرداد- طی مراسمی، ورود 200 آمبولانس موتوری به ناوگان اورژانس تهران اعلام می شود و قطعا با ورود این آمبولانس های جدید باتوجه به ترافیک تهران، سرعت رسیدن تکنسین های اورژانس بر بالین بیماران و مصدومان افزایش می‌یابد.

وی گفت: آمبولانس‌های موتوری خریداری شده، به تجهیزات روز دنیا برای ارائه خدمات اولیه به بیماران مجهز هستند و تکنسین‌های آموزش دیده اورژانس با استفاده از این امکان جدید می‌توانند به سرعت برای نجات بیماران وارد عمل شوند تا زمانی که خودروی آمیولانس برسد و در صورت نیاز امکان انتقال بیمار فراهم شود.

وی اضافه کرد: ترافیک در شهر تهران یکی از عوامل مهم دیررسیدن آمبولانس بر سر بالین بیماران و مصدومان حوادث است، متوسط رسیدن اورژانس بر بالین بیماران در شهرها زیر هشت دقیقه است اما در تهران این میزان بسیار بالاتر است و گاهی از 30 دقیقه نیز تجاوز می‌کند، راه حل این مسئله نیز استفاده از آمبولانس‌های موتوری است که بتوانند از ترافیک عبور کنند و در کمترین زمان ممکن بر بالین بیماران برسند.

رئیس سازمان اورژانس کشور پیش از این به خبرنگار سلامت ایرنا گفته بود: آمبولانس‌های جدید موتوری برای دسترسی سریع مردم در 200 نقظه تهران مستقر می‌شوند اما مشکل محل استقرار این آمبولانس‌ها و تکنسین های اورژانس است که در این زمینه از شورای شهر و شهرداری تهران می‌خواهیم مکان‌های مناسبی را برای استقرار این پایگاه های جدید اورژانس که زمینه خدمات رسانی سریعتر و نجات جان انسان ها را فراهم می کنند، ایجاد کنند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت

حجت‌الاسلام اصغر دهقان امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت واقع در جنوب استان کرمان بر اثر سانحه تصادف دار فانی را وداع گفت.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اعلام چگونگی فوت امام جمعه شهر بلوک گفت: برخورد خودرو پژو از عقب با آمبولانس ، یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.
جواد افشارمنش گفت: سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک بود که علیرغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیاء، دربیمارستان امام جیرفت فوت کرد.
وی خاطر نشان کرد: ۳ سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین نیز از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.‌
شایان ذکر است مرحوم دهقان در مطالبات خود همواره به حل مشکلات ترافیکی محور بلوک اشاره و خواستار حل آنها می‌شد.

دیگر خبرها

  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • امام جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • پیک موتوری برقی در راه بازار تهران
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد