Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین پلیس پیشگیری از اجرای طرح تحول در نیمی از کلانتریها و پاسگاههای کشور خبر داد . به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، سردار معصوم بیگی در همایش سراسری روسا و فرماندهان کوپ ( کلانتری و پاسگاه) استان با اشاره به اینکه حدود هزار و ۴۰۰ کلانتری و پاسگاه در کشور فعال است گفت : با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر ایجاد تحول در کلانتریها و پاسگاهها به عنوان اصلی ترین مکانهای مراجعات مردم به نیروی انتظامی گفت : این طرح در اولویت برنامه های ناجا قرار گرفته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : تجهیز کلانتریها و پاسگاهها به امکانات فناورانه ، چابکسازی و توانمندسازی ماموران و افزایش تخصص و مهارت آنها در این طرح مورد توجه قرار گرفته است .جانشین پلیس پیشگیری کشور زیباسازی کلانتریها و پاسگاهها ، نصب دوربین بر لباس ماموران نیروی انتظامی برای ضبط رفتار ماموران و رعایت حقوق شهروندی و همچنین حقوق ماموران ، ایجاد مرکزی برای کنترل اوضاع امنیتی منازل و مغازه های مردم و آموزش تخصصی مدیران کلانتریها و پاسگاهها را از جمله اقدامات انجام شده و یا در حال انجام نیروی انتظامی برای اجرای طرح تحول در کلانتریها و پاسگاههای کشور بیان کرد .فرمانده انتظامی استان هم از اجرای طرح تحول و بهسازی ۲۹ کلانتری و پاسگاه در استان خبر داد و گفت : ۳۲ کلانتری و پاسگاه هم تا پایان سال بهسازی خواهند شد .سردار مهدیان نسب همچنین با بیان اینکه از ابتدای امسال هزار و۳۴۰ طرح در حوزه های پیشگیری ، مقابله و مهار اجرا شده است گفت : در این مدت با کشف یک و نیم تن انواع مواد مخدر و افزایش ۴۳ درصدی کشف آن نسبت به مدت مشابه پارسال ، ۲۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان متلاشی و ۲ هزار و ۹۰۰ عامل توزیع آن هم دستگیر شده اند .او کاهش ۱۴ درصدی تصادفات ، بازرسی ۲۰ هزار واحد صنفی ، شناسایی ۴۰۰ سایت مجرمانه و دستگیری ۵۵ نفر در این زمینه و متلاشی کردن ۴۸ باند تهیه و توزیع کالای قاچاق به ارزش ۸۵ میلیارد تومان را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی از ابتدای سال برشمرد .آقای الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استاندار هم با اشاره به اینکه استان همدان به لحاظ شاخصهای امنیت و سلامت بالاترین جایگاه کشور را دارد و به لحاظ کمترین نرخ بیکاری هم استان سوم کشور است گفت : با این حال در زمینه ماندگاری جمعیت در استان با مشکلاتی روبرو هستیم که همه دستگاههای اجرایی باید برای رفع این مشکل نقش خود را به خوبی ایفا کنند .در این همایش همچنین با رونمایی از کتاب تحول کوپ در استان از روسای نمونه کلانتریها و پاسگاههای استان قدردانی شد.
دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی

نیروی انتظامی استان یزد یک قاچاقچی مواد مخدر را که ۴۱۷ گرم هروئین در معده خود جاساز کرده بود را دستگیر کرد.

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر، هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه  

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادافیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور «هرات به مروست» متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و سه کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری دو  قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضائی معرفی شدند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری زوج سوداگر مرگ قاچاقچی سوخت نقره داغ شد نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در همدان

دیگر خبرها

  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • پلیس مکتبی پیشگام برای اجرای احکام الهی
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • معاون وزیر کشور: همه قوا در «طرح نور» حامی فراجا هستند