Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری ساکرنت، تصمیم باشگاه منچستریونایتد انگلیس، رونی را به عنوان دهمین سفیر باشگاه معرفی خواهد کرد. پیش از وی، «سرالکس فرگوسن سرمربی اسبق تیم»، «بابی چارلتون»، «برایان رابسون»، «دوایت یورک»، «دنیس لاو»، «گری نویل»، «اندی کول»، «پیتر اشمایکل» و «پارک جی سونگ» در فهرست سفیران این باشگاه قرار داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رونی پس از 13 سال بازی در منچستر یونایتد به اورتون، باشگاه دوران کودکی اش بازگشت و این به «خوزه مورینیو» کمک کرد تا «روملو لوکاکو» را با 75 میلیون پوند از گودیسون پارک به خدمت بگیرد.
گرچه رونی با امضای قراردادی در سال 2014 با مسئولیت سفیر منچستر یونایتد موافقت کرد، اما قراردادی که او با اورتون امضاء کرد موجب ابطال قرارداد 2014 شد. با این حال، دست اندرکاران فوتبال منچستر یونایتد می گویند که پیشنهاد نمایندگی باشگاه به عنوان سفیر پس از بازنشستگی رونی همچنان روی میز است. .
با توجه به قرارداد دو ساله ای که رونی با اورتون امضاء کرد، بعید است او قبل از 2019 بتواند این مسئولیت را به عهده بگیرد.
درآمد سالانه رونی به عنوان سفیر منچستر یونایتد 100 هزار پوند خواهد بود.
سر الکس فرگوسن، سرمربی اسبق شیاطین سرخ که در سال 2013 بازنشسته شد، در طول فصل 14-2013، به عنوان سفیر باشگاه 165/2 میلیون پوند درآمد داشت.
رونی رکورد 44 ساله «بابی چارلتون» را شکست و در مسابقات خود برای شیاطین سرخ 253 گل را به ثمر نشاند. او با 12 عنوان قهرمانی پرافتخارترین بازیکن منچستریونایتد است.
ورزشی**1088**1584
مترجم:فقیه انتشاردهنده:مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد به دلیل اینکه مشخص شد هری مگوایر بازی‌های باقیمانده لیگ برتر را از دست می‌دهد، با خبر تلخی مواجه شده است.

این مدافع انگلیسی آخرین مدافع میانی باقی مانده در اختیار اریک تن هاخ در هفته‌های اخیر بود و در کنار کاسمیرو نقش مدافع میانی را اجرا می‌کردند.

با این حال، او در تمرینات پیش از جدال با کریستال پالاس دچار مصدومیت عضلانی شد که انتظار می رود او تا سه هفته از میادین دور بماند. باشگاه منچستریونایتد این خبر را تایید کرده است.

به این ترتیب او سه بازی آخر لیگ را از دست می‌دهد و شاید برای فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی در 25 می در دسترس باشد. همچنین احتمال این وجود دارد که او به مسابقات یورو برسد و بدون مشکل انگلیس را همراهی کند.

در این میان خبر خوشحال کننده برای اریک تن هاخ این است که جانی اِونز به تمرینات یونایتد بازگشته و می‌تواند جای مگوایر را مقابل پالاس بگیرد.

منچستریونایتد فرداشب در بازی خارج از خانه باید به مصاف کریستال پالاس برود و پس از آن به مصاف آرسنال، نیوکسل و برایتون خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • صدای هواداران یونایتد درآمد: این بازیکن را بفروشید!
  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!