Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@22:20:32 GMT

درویش: برای انتقال ترابی به اروپا به او کمک می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۷۵۵۹۷

درویش: برای انتقال ترابی به اروپا به او کمک می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: اگر یک تیم خوب اروپایی خواهان ترابی باشد، خودمان هم بستر انتقال او را فراهم می‌کنیم.

به گزارش مشرق، رضا درویش در خصوص وضعیت تیم فوتبال سایپا در آستانه شروع لیگ هفدهم اظهار داشت: وضعیت بازیکنان خوب است و تمرینات را زیر نظر دایی پیگیری می‌کنند. تمام تلاشمان این است که لیگ را با قدرت مقابل سپاهان شروع کنیم و به تفکراتی که در نظر داریم در لیگ پیش رو برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در مورد جذب بازیکنان مدنظر دایی گفت: دایی هنوز بازیکن جدیدی را به ما معرفی نکرده است. سعی کردیم هر مهره‌ای که به درد سایپا می‌خورد را جذب کنیم و اگر سرمربی تیم بازیکن دیگری را بخواهد با او مذاکره می‌کنیمو.

مدیرعامل سایپا درباره تمدید قرارداد با اخباری گفت: ما خواهان حضور او در تیم بودیم و با عملکرد خوبی که فصل پیش داشت، به صلاح سایپا بود که این دروازه‌بان را حفظ کنیم که همین اتفاق هم افتاد.

درویش در مورد حضور مهدی ترابی در فوتبال اروپا گفت: هنوز هیچ تیمی به ما پیشنهاد نداده است ولی اگر یک تیم اروپایی خواهان بازیکن سایپا باشد، با آن باشگاه مذاکره می‌کنیم و خودمان هم بستر انتقال ترابی را فراهم می‌کنیم ولی همانطور که گفتم فعلا خبری از باشگاه مذکور نیست.

وی در پایان در مورد بازگشت علی‌یاری، دانشگر و رضاوند به نفت تهران خاطرنشان کرد: ما با این بازیکنان قرارداد داریم و اگر بخواهند از ما جدا شوند باید قراردادشان را فسخ کنند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت

 به گزارش تابناک، چهارشنبه 12 اردیبهشت امسال مرد دامداری در تماس با پلیس گفت:  لحظاتی قبل در حال تزریق واکسن به دام‌هایم بودم که ناگهان مسعود یکی از اهالی روستایمان را دیدم که با دایی و خاله اش دعوا می کرد. مسعود سنگی برداشت و ضربه‌ای به سر دایی‌اش زد.

بعد هم با چوبه ضربه‌ای به پای خاله‌اش زده و زمانی که زن جوان روی زمین افتاد با سنگ به سر او نیز کوبید و متواری شد.

با تماس مرد دامدار، بلافاصله کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت راهی قیامدشت شده و با جسد خواهر و برادر جوان مواجه شدند. بررسی های اولیه نشان  می داد که قاتل با دایی و خاله اش بر سر تقسیم ارثیه میلیاردی خانوادگی اختلاف داشته و آنها را با سنگ به قتل رسانده است.

تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان جنایی موفق شدند متهم  را دستگیر کنند.

وی که وضعیت روحی مناسبی نداشت در تحقیقات مدعی شد به خاطر اختلاف بر سر ارثیه خانوادگی مرتکب قتل‌ها شده است. وی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد.

منبع: اعتمادآنلاین

دیگر خبرها

  • علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!