Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@15:02:58 GMT

گروه کاغذ رنگی آلبوم تصویری منتشر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۷۵۸۸۵

به گزارش ایلنا، آلبوم تصویری «آبی» گروه موسیقی «کاغذ رنگی» به سرپرستی شهریار بلوچستانی با مدیریت «مرجان کیانی» و تهیه‌کنندگی صدرالدین حسین‌خانی روز شنبه ۳۱ تیرماه در سراسر کشور منتشر می‌شود و در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار می‌گیرد.

گروه موسیقی «کاغذ رنگی» در آخرین اجرای بین‌المللی خود به نمایندگی از موسیقی ایران روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه امسال (۱۸ ژوئن ۲۰۱۷) در جشنواره بین‌المللی موسیقی «پرخولی» Perkhuli و فولکلور آرت Folk Art سال ۲۰۱۷ گرجستان با اجرای قطعاتی از آلبوم موسیقی «آبی» و با پیام صلح و دوستی روی صحنه رفت و مورد استقبال مردم گرجستان و دیگر کشورهای شرکت‌کننده در این جشنواره قرار گرفت و از طرف برگزارکنندگان جشنواره بین‌المللی موسیقی «پرخولی» و فولکلور آرت سال ۲۰۱۷ گرجستان؛ لوح تقدیر و تندیس این جشنواره به گروه موسیقی «کاغذ رنگی» از ایران اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه موسیقی «کاغذ رنگی» به سرپرستی «شهریار بلوچستانی» در سال ۱۳۹۲ با هدف پرورش خلاقیت و استفاده از استعدادهای ذاتی کودکان و نوجوانان از طیف سنی چهار تا سیزده سال، در شهر اصفهان تأسیس شد.

خصوصیت بارز گروه موسیقی «کاغذ رنگی» در این است که از هیچ ساز ملودی به جز طنین و نفس خود بچه‌ها استفاده نمی‌شود و خالص و ناب است و موسیقی را کودکان اجرا می‌کنند اما کودکانه نیست. قطعات از نوع دو تا چهار خطی طراحی شده‌اند و از تنبک برای ارائه ریتم در ایجاد گروه موسیقی «کاغذ رنگی» استفاده شده است.

اعضای گروه موسیقی «کاغذ رنگی» عبارتند از: شهریار بلوچستانی ـ سرپرست، مدیر هنری، خواننده و نوازنده تنبک، مرجان کیانی ـ مدیر گروه، نوازندگان: بامداد شفیعیان، آرش رحیمی، علیرضا خسروی، محمد متین امامی، رادمهر ایرجی، بهراد مؤمنی، کمند طاهرزاده، متین جانقربان، بردیا بلوچستانی، بردیا رحیمی‌مقدم، آنیتا اعلمی هرندی و سپهر باقری و خوانندگان: پویان موحدیان عطار، محمد عرفان شمس‌نیا، عارف آدم‌زاده، پانیذ پاکروان و همخوان: ایمان علاقه‌بند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری،  مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا (یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است، سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

استان بوشهر اخیرا جزو استان‌های پرحاشیه در حوزه موسیقی بوده است؛ حاشیه‌هایی که آغاز آنها با لغو فستیوال موسیقی «کوچه» بود و پس از آن با لغو کنسرت آرمان گرشاسبی و صادر نشدن مجوز کنسرت معین زندی ادامه داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس