Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم هر دوشنبه باحضور اقشار مختلف مردم با همت جبهه فعالان قرآنی در مسجد جامع کردکوی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ مدتهاست جبهه فعالان قرآنی شهرستان کردکوی دوشنبه شب ها کرسی تلاوت و تفسیر قرآن و کریم را در مسجد جامع این شهرستان برگزار میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور نونهالان، نوجوانان و جوانان در این مراسم نورانی و معنوی بسیار چشمگیر است، به نوعی که همه روزه بر تعداد این مشتاقان افزوده می شود.

حجت الاسلام موسی شاعری باتوجه به بیماری که با آن دست و پنجه نرم می کنند اما همچنان هر دوشنبه شب به تفسیر آیات الهی در جمع فعالان قرآنی در این کرسی های معنوی می پردازند که جای قدردانی دارد.

در این خصوص می طلبد مسئولین فرهنگی و اجتماعی شهرستان کردکوی از جبهه فعالان قرآنی شهرستان به خوبی حمایت کنند تا شاهد برگزاری برنامه های قرآنی بیشتری در منطقه باشیم.

ضروریست مسئولین ارشد و مسئولین حوزه فرهنگ شهرستان کردکوی در جمع فعالان قرآنی در این کرسی ها شرکت کنند تا مایه دلگرام نونهالان، نوجوانان و جوانان دوستدار کلام الله مجید باشند.

تصاویری از برگزاری کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم در مسجد جامع کردکوی:

؛

عکاس: عبدالصاحب کیانی

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر

فعالیت‌های مذهبی و قرآنی در بین کودکان و نوجوانان روستای الیف از توابع شهرستان کازرون استان فارس رونق بسیاری دارد و به جهت اهمیت در مسجد این روستا دوره‌های آموزشی قرآن کریم و مسائل دینی و مذهبی برای کودکان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان روستای الیف خبر داد و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه رمضان در قم + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی