Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

در پی موفقیت فرودگاه یزد در تمدید گواهینامه فرودگاهی بین‎المللی، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از مدیرکل این فرودگاه تقدیر کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‎های استان یزد، علی عابدزاده در لوح تقدیر از عباس محمدی چنین آورده است: اینک که با تلاش مستمر، کوشش بی وقفه وهمکاری مؤثر، خالصانه و ارزشمند جناب‎عالی وهمکاران محترمتان، فرودگاه بین‎المللی یزد موفق به تمدید گواهینامه فرودگاهی شده است مراتب تقدیر و تشکر خود را ابراز داشته، امیدوارم در ترویج فرهنگ ایمنی بیش از پیش موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

فرودگاه بین‎المللی یزد در سال 96 اولین فرودگاهی است که با رعایت استانداردهای سازمان هواپیمایی کشوری (ایکائو) و نظارت سختگیرانه سازمان هواپیمایی کشوری ایران، موفق به دریافت گواهینامه فرودگاهی بین‎المللی شده است.

این گواهینامه به مدت یک سال اعتبار دارد و سند معتبری برای اطمینان از رعایت مسائل ایمنی پروازها و خدمت‎رسانی به مسافران در این فرودگاه است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی

شماری از شهروندان بندرعباسی از بسته بودن سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن گلایه دارند و خواستار اعلام زمان بازگشایی سامانه شدند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در این خصوص گفت: سامانه به محض تعیین تکلیف متقاضیانی که پیش از این نام نویسی کرده اند برای ثبت نام مجدد در دسترس قرار می‌گیرد.

سعید حاجبی افزود: طی مدت سه سال فراهم بودن امکان ثبت نام در سامانه ۸۰ هزار نفر در بندرعباس نام نویسی کرده اند که تاکنون پالایش ۶۰ هزار نفر انجام شده است.

وی گفت: مبلغ آورده برای متقاضیان تغییر نکرده و ۴۰ میلیون تومان است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان افزود: قیمت تمام شده برای هر واحد براساس تاریخ روز است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • طرح فرودگاه عظیم ۳۵ میلیارد دلاری با ۴۰۰ گیت در دبی
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • دبی میزبان بزرگ‌ترین فرودگاه جهان می‌شود
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی