Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@00:14:05 GMT

نمایش حسن معجونی دو اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۷۸۰۰۰

به‌دلیل پایان یافتن بلیت‌های هفته پایانی، نمایش «ماجرای متران پاژ» از جمعه ۳۰ تیر دو اجرایی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش« ماجرای متران پاژ » به کارگردانی و طراحی محمد حسن معجونی که نوشته الکساندر وامپیلوف و ترجمه کیوان سررشته است، از ۱۸ خرداد در تماشاخانه پالیز به روی صحنه رفته است و هفته جاری هفته پایانی اجرای این نمایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش از جمعه ٣٠ تیرماه ساعت ۱۷ و ۱۹، شنبه٣١ تیرماه ساعت ١۹و ۲۱، یک شنبه ۱مردادماه ساعت ۱۷ و ۱۹، دوشنبه۲ مردادماه ساعت ۱۷ و ۱۹ به روی صحنه خواهد رفت.

«ماجرای متران پاژ»، داستان مدیر یک هتل به نام کالوشین است که با یکی از مسافرانش به نام پاتاپف درگیر می‌شود سپس تردید می‌کند که پاتاپف آدم مهمی باشد و متوجه می‌شود او یک متران پاژ است.

رضا بهبودی، سعید چنگیزیان، مهتاب ثروتی، حسین حسینیان، مژده دایی، حسین امیدی ،امیر قاسمی در نمایش « قضیه متران پاژ» ایفای نقش می‌کنند.

مهرداد قیومی (مدیر پروژه)، سیاوش البخشی نائینی( دستیارکارگردان و برنامه ریز)، عسل اصفهانی (منشی صحنه)،شایلان عشایری(دستیار طراح صحنه)، شایلان عشایری( طراح لباس)، مهشید دمی زاده(دستیار طراح لباس و صحنه)، صباکسمایی(طراح نور)، نیلوفر نقیب ساداتی( دستارطراح نور) مریم سپهری(مدیر روابط عمومی لیو)، الهه حاجی زاده (مشاور امور رسانه)، مهدی دوایی(طراح گرافیک)، امیر قاسمی، رضا سامانی(دستیاران صحنه)، پویا پور امین(موسیقی) دیگر عوامل این نمایش هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: رویکرد این جایزه نسبت به سال گذشته متفاوت است و علاوه بر معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر به ستاد ملی جمعیت، مرحله استانی این رویداد با هدف حل بحران جمعیت و هوشیارسازی جامعه برگزار خواهد شد.
مفتح زاده افزود: سال گذشته استان مرکزی در زمره ۱۰ استان برتر در حوزه جمعیت و جوانی کشور قرار گرفت و امید است با همکاری دستگاه‌های اجرایی این رتبه امسال هم محقق شود.
او ادامه داد: این رویداد در هفت محور خانواده برتر، رسانه برتر، دستگاه اجرایی برتر، مدیر برتر، مؤسسات غیر دولتی برتر، نهاد مردمی برتر و نخبگان و متفکران برتر در حوزه جمعیت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود