Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته بهزیستی ، کلینیک های مددکاری اجتماعی و اورژانس اجتماعی در همدان ، ملایر و اسدآباد افتتاح شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان ،کلینیک های مددکاری اجتماعی معین ، دریچه ، اندیشه نیک و آشیانه سبز امروز در همدان به بهره برداری رسید .همچنین هفتمین مرکز توانبخشی و نگهداری شبانه روزی اعصاب و روان استان در روستای جوراب ملایر و اورژانس اجتماعی بهزیستی اسدآباد هم امروز افتتاح شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه خدمات مددکاری فردی و گروهی به توانیابان ، پژوهش های کاربردی و نظری در حوزه آسیب های اجتماعی و اجرای طرح های جامعه محور از جمله فعالیت های این کلینیک هاست .مدیرکل بهزیستی استان در این مراسم گفت : کاهش بحران های فردی ، خانوادگی و اجتماعی ، در دسترس قرار دادن خدمات تخصصی برای جامعه هدف و پیشگیری از وقوع جرم از اهداف این مرکز است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی

به گزارش خبرآنلاین از فارس، به دنبال انتشار یک ویدئو در فضای مجازی مبنی‌بر استفاده از یک دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس جهت تولید محتوای زرد توسط یک بلاگر در شیراز، موضوع را از رئیس مرکز اورژانس فارس پیگیری شد.

به گزارش فارس، محمدجواد مرادیان با اشاره به اینکه این ویدئو مربوط به یک ماه پیش است، گفت: هرگونه استفاده تبلیغاتی یا رسانه‌ای از آمبولانس منوط به اخذ یکسری مجوز از نهادهای مربوط است که در این ویدئو این مجوزها اخذ نشده است.

وی اضافه کرد: بررسی‌ها در حال انجام است که اگر تکنسین‌های ما با بلاگر همکاری کرده باشند توبیخ می‌شوند و اگر این ویدئو بدون هماهنگی انجام شده باشد از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903149

دیگر خبرها

  • انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی
  • پدر مددکاری اجتماعی ایران: تعطیل کردن نمایش خانگی دردی از بحران‌های اجتماعی دوا نمی‌کند
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران