Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@12:59:19 GMT

دولت بین احزاب کشور تقسیم امکانات نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۷۸۸۹۲

دولت بین احزاب کشور تقسیم امکانات نمی‌کند

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دولت خدماتی به احزاب به معنای تقسیم امکانات ارائه نمی‌دهد.

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اصغر احمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران در اهواز اظهار کرد: سفرم به خوزستان، توفیقی بود که یک بار دیگر در مشهد الشهدای ایران حضور پیدا کنم چون سرزمین مقدسی است. بخشی از جلسه من با فرمانداران بود که عمده مسائل مطرح بر پایه تحرک بخشی و توجه به پیگیری پروژه‌ها و فعالیت‌هایی که همه دستگاه‌های اجرایی باید انجام دهند، بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سطح استان استاندار، معاونان وی و مدیران کل باید کارها را انجام دهند. در سطح شهرستان‌ها، فرمانداران و روسای دستگاه‌ها و در نهایت به تبع آن، بخشداری‌ها باید امور را انجام دهند.

احمدی عنوان کرد: عصر امروز نیز جلسه‌ای برای تشکیل خانه احزاب در خوزستان داشتیم و به‌عنوان معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس کمیسیون ماده ۱۰ احزاب کشور وظیفه داشتم برای نمایندگانی که از دفاتر احزاب در استان و دارای برگه قانونی هستند به استان آمده و در آستانه برگزاری انتخابات برای خانه احزاب خوزستان دیداری داشته باشم.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: در درجه اول، احزاب چون چارچوب، مرامنامه، اساسنامه و ساختار تشکیلاتی دارند باید دارای برنامه و پاسخگو باشند. باید بتوانیم مطالبات مردم را در قالب احزاب شکل داده و ساماندهی کنیم چون پاسخگویی دولت‌ها به‌طورکلی در برابر قدرت‌هایی مثل احزاب بهتر به نتیجه می‌رسد.

احمدی بیان کرد: در درجه دوم، کمک به احزاب است که دولت باید انجام دهد و قانون اساسی ما می‌گوید تعیین حق سرنوشت با مردم هست و به نظر من بهترین راه‌حل این اعمال تعیین حق سرنوشت، احزاب هستند.

وی ادامه داد: دست همه احزاب خوزستان را که فعالیت می‌کنند می‌بوسم و ان شاء الله که هم به لحاظ کیفی و هم کمی خود را توسعه دهند. در عین حال بسیار خوشحالم که خانه احزاب در خوزستان افتتاح می‌شود و به زود آغاز به کار می‌کند.

احمدی گفت: دولت که خدماتی به احزاب به معنای تقسیم امکانات باشد، ارائه نمی‌دهد و احزاب خودشان باید فکری به حال خود کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

بهرام عین اللهی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها
  • تقسیم استان تهران به دو استان شرقی و غربی در حال پیگیری است
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد