Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سهامی ذوب‌آهن در حالی برگزار شد که تعداد بسیار زیادی از سهام‌داران با در دست داشتن بنر و طوماری به مشکلات ایجاد شده در این شرکت معترض بودند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سعید امید قائمی عصر امروز در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی ذوب‌آهن با اشاره به گزارش عملکرد هیئت مدیره این شرکت اظهار داشت: در سال 95 به صورت قابل ملاحظه‌ای شاهد رشد قیمت مواد اولیه بوده‌ایم و حقوق و دستمزد نیز افزایش چشم‌گیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با عنایت به وجود بحران نقدینگی و نرخ بالای بهره بانکی که از سال‌های قبل به شرکت تحمیل شده مدیریت را بسیار حساس و با چالش همراه کرده است.

وی به مهم‌ترین فعالیت‌های معاونت مالی و اقتصادی ذوب‌آهن اصفهان در سال 95 اشاره و تصریح کرد: در بخش مدیریت منابع نقدی بیش از 30 هزار میلیارد ریال توزیع و مدیریت نقدینگی انجام گرفته که در کنار آن و در بخش تأمین منابع مالی بالغ بر12376 میلیارد ریال از طریق بانک‌های مختلف تجدید و به‌روزرسانی شده است.

معاون مالی و اقتصادی ذوب‌آهن اصفهان با بیان این‌که در بخش تأمین منابع مالی نیز بیش از 1290 میلیارد ریال در تسهیلات مالی، بخشودگی جرایم و کاهش نرخ هزینه، شاهد تأمین مالی هستیم، خاطرنشان کرد: تلاش برای استفاده از مصوبات ستاد تسهیل و تهاتر بدهی‌های شرکت با بدهی‌های دولت و سازمان تأمین اجتماعی از دیگر دست‌آوردهای این واحد در سال 95 بوده است.

وی ادامه داد: نتایج این تلاش‌ها به صورت اصلاح ساختار ترازنامه و کاهش فشار دولت برای وصول مطالبات در سال 1396 به ثمر خواهد رسید.

امید قائمی به خدمات مالی در شرکت ذوب‌آهن اصفهان اشاره کرد و گفت: در این بخش زمینه بخشودگی جرایم مالیاتی، اخذ معافیت‌های مالیاتی و تدوین لایحه‌های دفاعی منتج به 2382 میلیارد ریال منافع برای شرکت از فعالیت‌های شرکت در این بخش بوده است.

معاون مالی و اقتصادی ذوب‌آهن اصفهان با بیان این‌که در سال‌های اخیر و در بحث مبارزه با پولشویی در شرکت، اداره مبارزه با پولشویی در حوزه معاونت مالی و اقتصادی ایجاد شده، اظهار داشت: در این واحد ضمن تدوین آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های لازم براساس قوانین کشور، 8400 مورد از معاملات شرکت با اشخاص و پیمانکاران مورد بررسی قرار گرفته است.

وی درباره ثبت رویدادهای مالی در این شرکت، بیان کرد: در سال 95 بیش از 80 هزار میلیارد ریال رویداد حسابداری شناسایی و کنترل شده و در دفاتر رسمی شرکت ثبت شده‌اند.

امیدقائمی ادامه‌داد: صورت‌های مالی شرکت به عنوان مهم‌ترین گزارش نزد سهام‌داران و سایر ذی‌نفعان شرکت به بهترین وجه ممکن در طول سال گذشته به تایید حسابرس و بازرس قانونی شرکت رسیده است.

معاون مالی و اقتصادی ذوب‌آهن اصفهان به بخش هزینه‌یابی محصول و خدمات این شرکت اشاره و خاطرنشان کرد: در سال 1395 در این بخش به منظور بهیابی محصولات بیش از 30 میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه کنترل و ثبت سیستم شده که از یک سو بیش از 5،6 میلیون تن انواع مواد مصرفی و 2،2 میلیون تن شمش و محصول نهایی مورد ارزیابی و موازنه نهایی قرار گرفته‌اند.

وی درباره تدوین و کنترل برنامه مالی و اقتصادی اظهار داشت: در این بخش بیش از 52 هزار میلیارد ریال کنترل و مدیریت هزینه صورت گرفته و این حوزه با نقش محوری خود کاهش هزینه‌ها به میزان بیش از6000 میلیارد ریال را به همراه داشته است.

امیدقائمی گفت: در 3 ماهه نخست سال 96 روند بسیار خوبی در میلگرد و شمش داشتیم که امیدواریم این روند به خوبی ادامه‌دار باشد.

به گزارش تسنیم، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی ذوب‌آهن عصر امروز، سه‌شنبه 27 تیرماه با حضور بیش از 300 نفر از سهام‌داران برگزار شد که البته دارای حواشی زیادی بود.

* با توجه به این‌که شروع این مجمع ساعت 13 اعلام شده بود اما این مجمع با تاخیر 2 ساعت و 30 دقیقه‌ای همراه بود. طبق گفته مسئولان شرکت ذوب‌آهن 2 ساعت اول این مجمع به پذیرش سهام‌داران اختصاص داده شده بود که این امر به اطلاع خبرنگاران نرسیده بود.

* این مجمع با هرج و مرج‌های بسیار زیادی همراه بود به طوری که در برخی مواقع روند مجمع دچار اختلال شد. سهام‌داران به وصول مطالبات و حقوق خود معترض بودند.

* تعداد بسیار زیادی از سهام‌داران با در دست داشتن بنر و طوماری به مشکلات ایجاد شده در شرکت ذوب‌آهن و سهام خود معترض بودند.

* نکته قابل توجه در این مجمع این بود که احمد صادقی، مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن سخنرانی خود را انجام نداد و با اعتراض شدید سهام‌داران و حضار در این مجمع همراه بود.

انتهای پیام/

R41346/P1377/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۷۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟
  • سرکوب زن حامی فلسطین در کانادا | ببینید